miercuri, 29 septembrie 2010

am baut ceaiul deniplant timp de trei luni adica trei cutii

Olariu Cristina Maria appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to Olariu Cristina Maria's mobile phone.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

Olariu Cristina Maria: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
Olariu Cristina Maria: am cumparat de la dumneavoastra ceaiul Deniplant
giurgiu gheorghe: da
Olariu Cristina Maria: am baut ceaiul deniplant timp de trei luni adica trei cutii
Olariu Cristina Maria: timp
Olariu Cristina Maria: iar petele rosii mi-au trecut in schimb mi-au ramas niste pete albe ca niste cicatrici
giurgiu gheorghe: in mod normal ar trebui sa dispara si acestea
Olariu Cristina Maria: deci trebuie sa continui sa iau ceaiul sau vor trece de la sine?
giurgiu gheorghe: ceaiul se bea pana dispar abolut toate urmele
giurgiu gheorghe: in acel moment se intrerupe trepatat adica o zi da una nu timp de 2 luni
giurgiu gheorghe: daca in aceasta perioana nu mai apare nici un semn e ok
Olariu Cristina Maria: petele rosii mi-au trecut dupa doua luni de ceai iar a treia luna practic am baut ceaiul in fiecare zi...
giurgiu gheorghe: inca o data
giurgiu gheorghe: ceaiul se bea pna nu se mai cunoaste nimic pe piele
Olariu Cristina Maria: eu am incetat sa mai beau ceaiul de vreo 4 luni jumatate...
giurgiu gheorghe: daca se mai cunoaste ceva pe piele inseamna ca problema interna nu e rezolvata definitiv si e posibil oricand sa apara din nou
Olariu Cristina Maria: se mai vad niste pete albe dar mici si sterse
Olariu Cristina Maria: iar la soare am observat ca dispar treptat
Olariu Cristina Maria: adica se vad tot mai putin
giurgiu gheorghe: ok
Olariu Cristina Maria: soarele de mare am observat ca imi face bine
giurgiu gheorghe: da poate grabi la suprafata
Olariu Cristina Maria: deci dumneavoastra imi sugerati sa continui sa beau ceaiul o zi da si una nu?
giurgiu gheorghe: eu v-am spus cum au facut si ceilalti
giurgiu gheorghe: dumneavaostra hotarati cum procedati
Olariu Cristina Maria: dumneavoastra ati facut la fel?
giurgiu gheorghe: da
Olariu Cristina Maria: faptul ca organismul a reactionat pozitiv inca din primele 2 luni e un lucru bun? adica sansele ca petele rosii sa reapara sunt minime?
giurgiu gheorghe: cum sa dispara daca nu mai folositi ceaiul
giurgiu gheorghe: numai daca stati la soare si va bronzati
giurgiu gheorghe: adica le ascundeti
giurgiu gheorghe: ce faceati si cu unguentele
Olariu Cristina Maria: cam de cat timp este nevoie de urmat tratamentul ?
Olariu Cristina Maria: in cazul meu
giurgiu gheorghe: nu am idee
giurgiu gheorghe: depinde de fiecare organism in parte
Olariu Cristina Maria: inteleg
Olariu Cristina Maria: ati mai avut cazuri ca al meu?
giurgiu gheorghe: da
Olariu Cristina Maria: si petele rosii au reaparut la cei cu cazuri asemanatoare?
giurgiu gheorghe: la cei care nu au itrerupt tratamentul asa cum am explicat
Olariu Cristina Maria: inteleg
giurgiu gheorghe: daca ar exista o analiza interna care sa ne spuna ca s-a rezolvat problema ar fi ok
giurgiu gheorghe: asa trebuie lasat organismul sa se dezobisnuioasca de ceai treptat
Olariu Cristina Maria: ceaiul Deniplant pot sa reincep sa-l beau oricand pentru a scapa definitiv si de petele albe? va intreb asta avand in vedere ca am renuntat a mai bea ceaiul de 4 luni jumatate...
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: se poate incepe oricand
Olariu Cristina Maria: cat costa ceaiul acum?
giurgiu gheorghe: 150lei
giurgiu gheorghe: adresa de posta s-a schimbat
Olariu Cristina Maria: da?
Olariu Cristina Maria: care este?
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant-posta.htm
Olariu Cristina Maria: multumesc
giurgiu gheorghe: GIURGIU GHEORGHE
Oficiul Postal PIPERA casuta postala 1
LOC VOLUNTARI Jud ILFOV cod 077191
Olariu Cristina Maria: aceasta e noua adresa unde trimit banii?
giurgiu gheorghe: da
Olariu Cristina Maria: banii cum se trimit prin posta?
giurgiu gheorghe: da prin posta
Olariu Cristina Maria: prin mandat ?
Olariu Cristina Maria: nici nu mai stiu
Olariu Cristina Maria: ...
giurgiu gheorghe: da mandat postal mandat electroinic sau mandat online
Olariu Cristina Maria: care e mai rapid?
giurgiu gheorghe: sau il cumparati direct de la biroul deniplant
giurgiu gheorghe: prin posta dureaza 14-20 de zile dupa ce primim banii
Olariu Cristina Maria: aveti acum birou deniplant sin in sibiu?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: numai in bucuresti
Olariu Cristina Maria: ok
Olariu Cristina Maria: care dintre mandatele postale e mai rapid? adica prin care dintre cele trei ajung mai repede banii?
giurgiu gheorghe: on line sau electronic
Olariu Cristina Maria is typing...
Olariu Cristina Maria: multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic