miercuri, 8 septembrie 2010

Am fost diagnosticat cu psoriazis vulgar in luna aprilie,am urmat tratamente cu unguente si cu ultraviolete,fara nici un rezultat.

Buna ziua,
Am fost diagnosticat cu psoriazis vulgar in luna aprilie,am urmat tratamente cu unguente si cu ultraviolete,fara nici un rezultat.
Am ajuns intr-un stadiu foarte urat...leziunile sunt intinse pe tot corpul(si cand spun pe tot corpul...inseamna ca spatele este aproape o pata mare...burta si pieptul la fel...pe fata,sprancene,in urechi,tot scalpul,pe maini si pe picioare)...se maresc de la saptamana la saptamana,ma mananca si incep sa arat ca un monstru.
Am inceput tratamentul cu ceaiul Deniplant de la 1 Septembrie si vreau sa stiu daca am voie sa ma dau cu creme...si cand spun creme...cele prescrise de medic...care sunt pe baza de hidrocortizon...sau acid salicilic...sau vitamina A...sau galbenele...
Va intreb pentru ca am citit ca nu trebuie sa folosesc nici un fel de unguent cat timp urmez tratamentul cu ceai.
Precizez ca am piele foarte uscata...si pur si simplu imi crapa daca nu o hidratez in vreun fel.
Multumesc si multa sanatate!

Buna ziua
Cei care au folosit ceaiul deniplant nu si-au dat cu nici un unguent .
Unii au folosit creme cosmetice.

Insa daca doriti puteti folosi absolut orice crema sau unguent recomandat de medici. Este alegerea dumneavoastra.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic