joi, 23 septembrie 2010

in cazul meu ceaiul deniplant pt psoriazis a dat rezultate

Puiu Ungureanu: Buna ziua d-le, Giurgiu vreau sa va zic ca in cazul meu ceaiul deniplant pt psoriazis a dat rezultate am luat doar 2 luni si m-am oprit deoarece nu mai am bani. Dar cu siguranta voi mai lua ! Va multumes !
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: inseamna ca organismul a raspuns pozitiv
giurgiu gheorghe: Acum aveti adresa
giurgiu gheorghe: si stiti cum sa ne contactati.
Puiu Ungureanu: in mod sigur dupa prima luna s-a vazut o oarecare ameliorare in schimb incepand cu a doua luna deja lucrurile s-au schimbat radical
giurgiu gheorghe: sigur
Puiu Ungureanu is typing...
Puiu Ungureanu: da am adresa si cand imi revin financiar o sa iau ori de cate ori va fi nevoie. O zi buna va doresc !
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic