miercuri, 1 septembrie 2010

beau ceaiul deniplant

Roby Roby: salut cu ce as putea sa scap de coji
Roby Roby: ?
Roby Roby: sau de mancarime va rog mult de tot daca stiti vrun remediu pentru psoriadis
Roby Roby: sami spunei
Roby Roby: beau ceaiu acela deniplant dar tot am mancarimi
Roby Roby:
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: pentru psoriazis exista deniplant
giurgiu gheorghe: ceaiul deniplant
Roby Roby: beau dala
Roby Roby: dar ma manca pilea
Roby Roby: am luat de la farmacia diana
Roby Roby: stiu ce e ceaiu de cn e facut
Roby Roby: da tot am mancarimi ingroziotare
giurgiu gheorghe: pentru mancarimi nu stiu ce sa va spun
Roby Roby: a\m bola de 1 an
Roby Roby: si acum 3 saptamni am fost la spital
Roby Roby: si mai dat dicnost psoriadis
Roby Roby: mam uitat pe net
Roby Roby: e la fel ca mine deci am bola asta dar iau ceai alifie
Roby Roby: bai nimk
giurgiu gheorghe: ]in general cand se intrerup unguentele cu cortizon pot aparea astfel de reactii
Roby Roby: tot ma manca
Roby Roby: deci de la alifi e
Roby Roby: ?
Roby Roby: pana sa ma dau cu alifi
giurgiu gheorghe: e posibil
Roby Roby: nu sa agravat si nu ma manca asa
giurgiu gheorghe: au mai avut si altii astfel de manifestari
Roby Roby: acuma s a facut mai multe
Roby Roby: mai mari
giurgiu gheorghe: cititi pe forum
Roby Roby: forum
Roby Roby: dal drq
Roby Roby: u esti forum
Roby Roby: ce stiti aia
Roby Roby: aia sunt doctori sau u
Roby Roby: ca io mor
giurgiu gheorghe: pe forumul nostru scriu cei care folosesc acest cei
Roby Roby: si u spui forum
Roby Roby: dal beau
Roby Roby: dal doamne iartama de ceai
Roby Roby: da ma manca
Roby Roby: pilea
Roby Roby: si ceai si alifi
giurgiu gheorghe: am inteles
Roby Roby: iau pe drq iau numai sa nu ma mance
Roby Roby: de vindecat
Roby Roby: cred ca se vindeca
Roby Roby: de la ceai
giurgiu gheorghe: http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/index.php
Roby Roby: ca cade cojile
Roby Roby: dar nustiu ce fac cu mancarimea
Roby Roby: si am pe fata
Roby Roby: asta e grav
Roby Roby: si zona genitala
giurgiu gheorghe: dca se desprin mai usor inseamna ca organismul a raspuns la acest ceai
Roby Roby:
Roby Roby: se desprinde fff usor
Roby Roby: ca hartia
giurgiu gheorghe: e ok
Roby Roby: da se rupe si cu alta pile
Roby Roby: si nu curge sange
Roby Roby: la toate
giurgiu gheorghe: nu trebuie sa fortezi caderea cojilor
Roby Roby: ramane rosu
giurgiu gheorghe: prelungesti procesul de vindecare
giurgiu gheorghe: si dureaza mai mult
Roby Roby: eu le rup
Roby Roby: cum apar
Roby Roby: deci nu e bn
giurgiu gheorghe: foarte rau
Roby Roby:
giurgiu gheorghe: cum am spus citeste pe forum
Roby Roby: doamne iartama
Roby Roby: nustiu sa umblu pe net
Roby Roby: sa caut
giurgiu gheorghe: http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/index.php
Roby Roby: ce am io
Roby Roby: eczact
giurgiu gheorghe: dai clik aici
Roby Roby: am intrat acolo
Roby Roby: am citit
Roby Roby: toate postarile
Roby Roby: de pe forum
giurgiu gheorghe: da
Roby Roby: uni chiar sau vindecat
Roby Roby: am vz
giurgiu gheorghe: sigur
Roby Roby: dar ce vreau sa va intreb regim
Roby Roby: ca la spital
giurgiu gheorghe: nu este nevoie
Roby Roby: mia spus ca am voie orice
giurgiu gheorghe: mananci ce vazi ca iti face bine
Roby Roby: ca e doar pe sistem nervos
Roby Roby: io manc mult
Roby Roby: deunde sa stiu ce face rau
Roby Roby: ca in fiecare zi e la fel
Roby Roby: si noapte nu pot dormi deloc
Roby Roby:
giurgiu gheorghe: daca vezi ca ceva nu-ti prieste sau iti da senzatie de mancarime accentuata nu mai mananci
Roby Roby: nu imi da senzatie neplacuta mancare
Roby Roby: adk cum manc
Roby Roby: sa ma ia pilea
Roby Roby: ma ia pilea
Roby Roby: numai sera
Roby Roby: deci numai si numai sera
Roby Roby: ziua nam nimk
Roby Roby: nustiu sunt ciudat eu
Roby Roby: cred
giurgiu gheorghe: nu stiu ce sa-ti spun
Roby Roby: dar poate fi devina alimentatia
Roby Roby: adk tigarile fac rau
giurgiu gheorghe: nu stiu
Roby Roby: ca uni zic ca nu
giurgiu gheorghe: incearca si vezi
giurgiu gheorghe: numai prin incercari poti afla
Roby Roby: acelasi tratement toti zic depinde de tine
Roby Roby: dar eu depind de alti
Roby Roby:
giurgiu gheorghe: fiecare raspunde in felul sau
Roby Roby: dar dumnevostra
Roby Roby: ati scapat
Roby Roby: de tot
Roby Roby: sau mai va apare
Roby Roby: sincer
giurgiu gheorghe: de peste 25 de ani nu mai am nimic
Roby Roby: tineti regim ceva
giurgiu gheorghe: nu
Roby Roby: spunetimi si mie
Roby Roby: beti ceaiu atata
Roby Roby: ?
giurgiu gheorghe: dar nu mananc grasimi prea multe
giurgiu gheorghe: acum nu mai beau ceaiul de mult timp
giurgiu gheorghe: nu mananc salamuri sau pateuri
Roby Roby: asta insemna sa nu manc salam
Roby Roby: mezeluri
Roby Roby: pei ce manc ciorba mor
giurgiu gheorghe: poti mnaca
giurgiu gheorghe: fiecare face cum vrea
Roby Roby: io fac ce spuneti
Roby Roby: ca nu suport
Roby Roby: mancarimile
Roby Roby: sunt disperat
Roby Roby: si am doar 19 ani
Roby Roby:
giurgiu gheorghe: la fiecare e altfel
Roby Roby: da chiar nu eczista vrun tratament nimk
Roby Roby: de nici 1 fel
Roby Roby: care sa distruga definitif
giurgiu gheorghe: intreaba medicii
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
Roby Roby: ca inaintea mancam nu aveam treba
Roby Roby: nu sunteti medic
Roby Roby: ?
giurgiu gheorghe: nu
Roby Roby: aaa asta ati inventat dumnevostra
Roby Roby: cu ceaiu
giurgiu gheorghe: www.giurgiugheorghe.ro
Roby Roby: din propia initiativa
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: am incercat tot felul de plante pana am ajuns la acest ceai
Roby Roby: dar pe fata ati avut
giurgiu gheorghe: nu
Roby Roby: zona genitala?
giurgiu gheorghe: nu
Roby Roby: eu am
Roby Roby:
giurgiu gheorghe: am intalnit la altii
giurgiu gheorghe: asa ceva
Roby Roby: deci decat ceai atata
Roby Roby: trebuie sa bea
giurgiu gheorghe: da
Roby Roby: beau
Roby Roby: pei si alceva nimk nimk
Roby Roby: daca trebuie sa manc cacat il manc
Roby Roby: numai sa scap drq
Roby Roby: ca numai pot credetima
Roby Roby: ma manca de mor
giurgiu gheorghe: nu eset nevoie de nimic
Roby Roby: dar in cat timp va trecut
Roby Roby: ?
giurgiu gheorghe: la mine 2,5 ani
Roby Roby: atata timp
Roby Roby:
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: la unii a mers mai repede la altii mai greu
Roby Roby: mama atata timp
Roby Roby: pei nici nu ma insor d rq
Roby Roby:
Roby Roby: cred ca ma spanzur
Roby Roby: doamne fereste dar numai pot
giurgiu gheorghe: nu merita
Roby Roby: mai bn era ceva in interior
giurgiu gheorghe: nu mai pentru asa ceva
Roby Roby: sa nu se vada
giurgiu gheorghe: pai in interior este insa apare la suprefata
Roby Roby: cu alte cuvine
Roby Roby: e de la sange
Roby Roby: de la alimentatie
Roby Roby: ?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: de la ficat
giurgiu gheorghe: rinichi
giurgiu gheorghe: si organe suprerenale
Roby Roby: pei la 3 sticle de cola la 2 l si 2 pachete de tigari
Roby Roby: pe zi
Roby Roby: cred ca deia am facut
Roby Roby:
giurgiu gheorghe: e posibil
giurgiu gheorghe: cine te pune sa bei atatea chimicale
Roby Roby: placerea gustului
giurgiu gheorghe: eu stropesc pomioii cu coca cola pt gandaci
Roby Roby: deunde sa stiu cami apare asa ceva
Roby Roby: sunt copil imi place
Roby Roby: dar drq mai bea
Roby Roby: dar alt suc se poate bea nu
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: cat se poate sa fie natural
giurgiu gheorghe: un sirop cu apa minerala
Roby Roby: ala e suc
Roby Roby: doamne bola asta imi lipsea
Roby Roby: zici cas muiere
Roby Roby: toata ziua alifie
giurgiu gheorghe: mai rau iti va face alifiile
Roby Roby: pe fata mia trecut de la alifie
Roby Roby: sincer
giurgiu gheorghe: da si apoi a aparut mai rau
Roby Roby: da
Roby Roby:
giurgiu gheorghe: asa se intampla
giurgiu gheorghe: in 2-3 zile dispar apoi e mai rau
Roby Roby: si ce spuneti sa nu mai ma dau deloc
Roby Roby: nu chiar daca o sa reapara
Roby Roby: ?
giurgiu gheorghe: faci cum crezi eu
giurgiu gheorghe: spun ce am facut eu
giurgiu gheorghe: si ceilalati
Roby Roby: fac cum spuneti serios
Roby Roby: vreau sa scap
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic sa iti recomand ceva
Roby Roby: nu cred in doctori deloc
Roby Roby: ca asa nu dai bani nu vb
giurgiu gheorghe: e problema ta
giurgiu gheorghe: dar eu nu pot face pe medicul
giurgiu gheorghe: eu cultiv si vand plante medicinale
Roby Roby: deci medicamente pe baza de plante
Roby Roby: adk plafar
giurgiu gheorghe: nu cunosc
Roby Roby: da ceaiu din ce plante lati facut
giurgiu gheorghe: putem dicuta acest lucru daca vii la biroul deniplant
Roby Roby: sa intelg
Roby Roby: ca fie ca dau secretu
Roby Roby: cine d rq mar crede
Roby Roby: nu am timp
Roby Roby: azi sunt liber
Roby Roby: de la munca
Roby Roby: cred ca ma da afara
giurgiu gheorghe: eu sunt la birou vinerea de la 14 la 16
Roby Roby: deia va intreb
Roby Roby: sunt la munca
Roby Roby: lucrez de la ora 12 la ora 22
Roby Roby: deci nam cum
Roby Roby:
Roby Roby: ok ma scuzati ca vam deranjat si ca vb cam nepoliticos dar e din cauza boli imi cer scz
giurgiu gheorghe: ok
Roby Roby: ca vb mai direct o zi buna va doresc si multumesc frumos
giurgiu gheorghe: nici o problema
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
Roby Roby: sanatate multe
giurgiu gheorghe: la fel
Roby Roby's status is now "Idle". (01.09.2010 18:52)

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic