luni, 6 septembrie 2010

nu stiti dak s-a trimis o cutie de ceai deniplant in cluj

Show Recent Messages (F3)

razvi Gherman: buna ziua . nu stiti dak s-a trimis o cutie de ceai deniplant in cluj pe gherman razvan?
razvi Gherman: am trimis de vreo 10 zile banii
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: da astazi a plecat coletul
giurgiu gheorghe: data viitoare inainte de a trimite banii sa ne contactati sa vedeti daca avem sau nu pe stoc
razvi Gherman: v-am intrebat pe mess inainte sa ii trimit si a-ti spus ca aveti si ca pot sa trimit banii
razvi Gherman: k . o sa sun de acum inainte
giurgiu gheorghe: ok
razvi Gherman: multumesc mult
razvi Gherman: o zi bun!
razvi Gherman: buna!
giurgiu gheorghe: buna ziua
razvi Gherman: vreau sa va spun ceva. ce am uitat
razvi Gherman: am folosit doar o luna ceaiul . si acuma a trebuit sa fac pauza pentru ca erati in concediu,, dar sunt foarte multumit.. pentru ca am prins incredere in mine si am aruncat toate unguentele cu cortizon.. este adevarat ca in acea luna in care am folosit ceaiul au inceput sa apare mai tare in locurile in care am folosit cortizonul multa vreme.. dar cam dupa 15 zile de ceai au stagnat plagile ( cred ca s-a oprit efectul de rebaund ) iar dupa inca 15 zile au inceput sa cada cozile si sa ramana doar pete rosii.. problema e ca am facut pauza de o luna si au ineput sa apara iarasi..
giurgiu gheorghe: normal
giurgiu gheorghe: daca nu a mai fost ceaiul
razvi Gherman: dar oricum plagile au ramas la aceeasi dimensiune . si sunt convins ca dak voi continua sa beau ceai le voi putea elimina cu totul de pe corp.. ceea ce le recomand si celorlati consumatori este sa aiba incredere in ei si in produs.. si sa aiba rabdare.. + sa foloseasca Bepanthen unguent ( ungunet pentru repararea pielii si elasticitate pe baza de parafina care nu are efecte adverse - reduce si mancarimile- )
giurgiu gheorghe: daca o data a raspuns organismul sigur ca va raspunde si acum
razvi Gherman: sunt sigur de asta pacat ca nu este si in alte oras de vanzare..
razvi Gherman: poate pe viitor o sa distribuiti si la ceva farmacie din ardeal
razvi Gherman: ar fi mai usor pt noi
giurgiu gheorghe: daca ne comanda cineva de acolo trimitem
giurgiu gheorghe: eu nu ma rog de ei
razvi Gherman: inteleg..
razvi Gherman: da defapt.. oamenii in ziua de azi nu mai prea au incredere in ceaiuri sau remedii naturiste
razvi Gherman: si de multe ori gresesc..
giurgiu gheorghe: e alta problema
razvi Gherman: acum cateva zile le povesteam unor prieteni ca imi cumpar ceai pt o problema de sanatate
razvi Gherman: si cand le-am spus ca costa 150 ron
razvi Gherman: au zis cas nebun etc
razvi Gherman:
razvi Gherman: ei nu inteleg ..
giurgiu gheorghe: exista si alte tratamente mai ieftine
giurgiu gheorghe: fiecare e liber sa aleaga
razvi Gherman: stiu asta
razvi Gherman: ma refeream la mentalitatea unora
razvi Gherman:
giurgiu gheorghe: cand ajung sin situatia repectiva gandesc altfel
razvi Gherman: oricum eu foloseam o solutie pentru scalp care costa 20 ron . si foloseam 1 pe ziii
razvi Gherman: deci 10 zile 200 RON!
razvi Gherman: + am incercat cu produsele de la marea moarta .. cu cremele alea .. era un chin mai mare sa le folosesti.. dapoi sa te mai gandesti si sa te vindeci:0
razvi Gherman: imi recomandasera sa ma spal de 2 ori pe cap .. si apoi sa ma ung cu ele
razvi Gherman: era un cosmar
giurgiu gheorghe: stiu povestea
razvi Gherman: + ff scumpe
razvi Gherman: cred ca vreo 4,5 milioane
razvi Gherman: am dat pe 2 creme si sampon
giurgiu gheorghe: da
razvi Gherman: nici nu vreau sa ma mai gandesc
razvi Gherman: ceea ce ma deranjeaza este ca doctorii nu m-au averitzat despre cortizon
razvi Gherman: si am inceput sa caut singur..
razvi Gherman: cremele alea d\te distrug incet incet..
razvi Gherman: + ca mi-au distrus parul si imi cade ff mult..
razvi Gherman: apropo am vzt ca aveti ceva plante anti caderea parului
giurgiu gheorghe: da exista o pulbere din care se prepara o tinctura
razvi Gherman: cum se folosesc?
giurgiu gheorghe: ce se aplica la radacina firului de par
razvi Gherman: este pe site??
razvi Gherman: tot asa trimti banii?
giurgiu gheorghe: plantele se pun in alcool la macerat 20 zile
giurgiu gheorghe: da
razvi Gherman: si primesc si isntructiuni ca la ceai?
giurgiu gheorghe: ca
giurgiu gheorghe: da
razvi Gherman: e okay atunci.
razvi Gherman: o sa trimit.. anii si pentru acelea
razvi Gherman: bine sper ca nu v-am retinut prea multa vreme
razvi Gherman: am vrut sa scriu aceste lucruri sa vada si ceilalti utilizatori ai blogului ,beneficiile ceaiului si faptul ca pretul desi pare mare la prima vedere.. defapt este unu ff mic comparativ cu alte medicamente..
razvi Gherman is typing...
razvi Gherman: la revedere! numai bine!
giurgiu gheorghe: bna ziua

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic