miercuri, 4 aprilie 2018

Psoriazis tratament naturist cu deniplant

Buna ziua
Vreau sa cumpar ceai pentru 5 luni.Cand pot primite banii?

Multumesc

Buna ziua,
Ati mai folosit ceaiul Deniplant?
Daca nu ati folosit va recomandam sa cumparati la inceput pentru o luna . 
Daca e totul Ok, puteti cumpara apoi pentru cate luni doriti.
Plantele pentru 30 de zile costa acum 200 lei 

cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna ziua,
Da, eu am psoriazis de 3 ani si anul trecut am inceput sa folosesc acest ceai. Leziunile au disparut in proportie de 80%. Plecand la munca in strainatate am intrerupt ceaiul 3 luni .
Acum vreau sa reiau tratamentul pentru a scapa definitiv de boala. 
Eu vin in tara de pasti si de aceea as vrea sa comand pentru 5 luni .

va multumesc

Buna ziua

Da , puteti trimite banii prin banca 5×200 lei si joi va putem trimite pachetul cu fan courier pentru a ajunge vineri la destinatie in Romania


cu stima
Gheorghe Giurgiu



Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic