miercuri, 15 martie 2017

Preparat pentru vindecarea cateilor paralizati

Buna ziua,
Am citit articolul dumneavoastra si sunt interesata de preparatul din plante dat cainelui.
Am si eu un caine mai batran, care merge greu ca labutele din spate de cateva zile.
Si eu sunt adepta tratamentelor naturiste asa ca i-am administrat  niste produse
gemoterapice.

Va multumesc anticipat  

                       
Buna ziua,

Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul gasiti la
http://www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm
El este compus din drojdie de bere, pulbere de seminte de roscove si polen de la plantele Deniplant.

Daca doriti sa-l cumparati de la noi acesta costa 200 lei  pt 30 capsule.
La inceput se dau cate 2 capsule pe zi pana incepe sa mearga, apoi cate una pe zi .

Cu stima
Gheorghe Giurgiu



Va multumesc anticipat                         Cu stima 

Va mulțumesc!


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic