luni, 27 martie 2017

ceaiul deniplant pentru psoriazis

Bună.
Am comandact ceaiul deniplant pentru psoriazis si vreau să ştiu dacă ați trimis pachetul in germania


Buna ziua 
Am primit mesajul
Luni ridicăm banii si tot luni va pleca pachetul de la noi.
Va vom trimite nr lui pt urmarire pe internet
Cu stima
Gheorghe  Giurgiu


Buna ziua
Am ridicat banii si v-am trimis plantele intr-un plic antisoc.
In interior gasiti chitanta , prospectul cu modalitatea de preparare si 15 euro
Intr-un plic mai mic.
Plicul este trimis recomandat cu nr RN88..............7991RO
El poate fi urmarit pe posta romana si apoi pe posta din germania la track &trace.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

OK. Rămîne de așteptat. danke

Vă rog frumos dacă puteți să mi spune ți dacă se poate prepara ceaiul o dată pentru 3 sau 4 zile. Eu lucrez numai în deplasare şi din aceasta cauză întreb. Stăm la hotel şi nu am unde prepara ceaiul, plec lunea şi mă întorc vineri. Este foarte important pentru mine să pot face duminică seara pentru toată săptămâna adică pînă vineri. Aştept răspuns vă rog. O seară frumoasă

Buna seara

Intrati pe www.deniplant.ro 
In partea de jos este o cutie de ceai desfacuta 
Dati clik pe ea si va povestesc cum se prepara ceaiul.

Nu se poate prepara pt mai multe zile

Trebuie sa folositi un fierbator si o cana mai mare de 1,5 l in care sa va faceti ceaiul. Asa au procedat si alti bolnavi .
Cu stima
Gheorghe  Giurgiu

Mulțumesc



Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic