sâmbătă, 4 martie 2017

.M-am vindecat de psoriazis cu Deniplant

Buna ziua.Ma numesc M,.......S...... si am 38 de ani.M-am vindecat de psoriazis cu Deniplant  si acum am o alta problema: noduli tiroidieni cu suspiciune de malignitate.Va rog sa-mi spuneti daca exista vreun ceai pt asta.Va multumesc!


Buna ziua

Este bine sa mergeti la un control pentru a va lamuri daca aveti probleme cu tiroida sau nu.
Sa vedeti daca este vorba de o hipotiroidie sau hipertiroidie.sa vedeti daca intr-adevar acolo e vorba de noduli .
Este bine sa precizati daca aveti si alte simptome , daca aveti si alte probleme. Eventuale stari de stres sau surmenaj.

Strict pentru probleme ale tiroidei va putem oferi ceaiul imuniplant in combinatie cu capsulele polenostim .
In afara de acestea este bine sa consumati zilnic
Suc de sfecla rosie
Suc de grepfruit
Suc de mineole...
Consum  cel putin 5 nuci pe zi ; sa aveti pe masa tot timpul o farfurie cu miez de nuca si tot timpul sa consumati din ele
Comprese cu morcov ras alternativ cu varza
morcovul se rade si se aplica sub o esarfa in zona tiroidei . Se lasa de seara pana dimineata.
A doua zi se aplica frunze de varza strivite , tot la fel sub o esarfa.
timp de 1-2 saptamani.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic