vineri, 24 martie 2017

mi-a apărut un psoriazis in zona capului pe frunte ceafă

Buna ziua,

De curand in urma unor evenimente neplăcute  am căzut si am avut hemorgii cerebrale 4 tomografe medicatii   in acest srns sant bine dar dupa toate mi-a apărut un psoriazis  in  zona capului pe frunte ceafă  As fi vrut oriunde dar nu pe fata traiesc un cosmar Am inceput sa inebunesc
In fin vă rog sa mi trimteti ceaiul   la inceput ptr o luna
Va rog sa luati in seama solicitarea
Cu multumiri

Puteti sa mi raspundeti pe Facebook
Sau e mail


Buna ziua
Pentru mai multe informatii legate de ceaiul Deniplant pentru psoriazis, intrati pe www.deniplant.ro
In partea de jos a primei pagini dati click pe cutia de ceai si puteti afla cum se prepara si administreaza.

Detalii despre cum se poate obtine gasiti la

http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm

cu stima
Gheorghe Giurgiu


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic