joi, 28 ianuarie 2016

diparitia totala a psoriazisului


Stimate domnule Giurgiu,
A treia luna cand ma bucur de rezultatele mele. Am invins boala datorita Dvs si ceaiului binefacator. Sa va dea dumnezeu sanatate si sa creada lumea in miracolul acestui ceai. Nu am scris din prima luna ma tot temeam sa nu cumva sa gresesc sau sa ma laud prea devreme.
Multumesc din suflet.
Cu respect, Albina D.
albinadumbraveanu@gmail.com
Buna ziua
Ma bucur sa aud ca organismul a raspuns pozitiv si ceaiul Deniplant va ajuta
Acum depinde numai de dumneavoastra daca veti avea rabdare sa urmati tratamentul pana la diparitia totala a psoriazisului
cu stima
Gheorghe Giurgiu
Multumesc pentru mesaj. Dar nu am inteles ce trebuie acum sa fac. Pe corp nu mai am nici o pata cat de mica. De ce fel de tratament scrieti? Va rog mult.
Respectele mele.
Buna ziua
Ceaiul Deniplant se foloseste zilnic pana la disparitia totala a leziunuilor de pe corp
In acel moment se va folosi cel putin 2 luni , o zi da una nu.
Daca in acesta perioada nu mai apare nici un semn, se poate intrerupe ceaiul pentru o perioada mai mare.
Cu stima
Giurgiu
Multumesc. Cu respect, A.D.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic