vineri, 15 ianuarie 2016

Deniplant pentru 4 luni

Stimate Domnule Giurgiu,

Am achitat astazi, prin E-mandat, in conformitate cu instructiunile de pe site, suma de 800 (opt sute) lei, reprezentand contravaloarea ceaiului Deniplant pentru 4 luni.
Intrucat adresa mea din buletin nu coincide cu cea de resedinta, unde locuiesc impreuna cu sotia, iar expedierea coletului cu ceai se face prin Posta Romana, la expeditorul mandatului figureaza numele ei.

Ca urmare, coletul trebuie trimis in modul urmator:.........., oficiul postal Bucuresti 35

V-as ruga frumos sa-mi confirmati printr-un scurt OK primirea cu bine a prezentului e-mail.

Cu multumiri si cele mai bune ganduri,

Buna ziua
Da am primit mesajul.
Maine ridica banii si luni va pleca de la noi pachetul
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Buna seara
Ieri a plecat pachetul de la noi
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Am primit coletul cu bine.
Sarbatori Fericite !

Cu multumiri,

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic