marți, 12 ianuarie 2016

Cainele meu Ciobanesc German de 5 ani nu isi mai poate misca picioarele

Buna ziua,

Va scriu in urma unui post de al dvs pe un site de animale. Acola am gasit indemnarea . de a va contacta pentru un leac.
Cainele meu Ciobanesc German de 5 ani nu isi mai poate misca picioarele din spate de 2 saptamani, nu stim ce sa ii mai facem.
Ne este foarte drag si vrem din tot sufletul sa il salvam. Am rugaminteasa ne spuneti cum ati reusit sa il vindecati in cazul dvs.

Va multumesc si astept cu interes raspunsul dvs.

Cu respect,

Buna ziua
Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul, gasiti cautand pe internet Polenoplasmin sau intrand pe site-ul nostru la www.deniplant.ro si de acolo cautati polenoplasmin.
Daca doriti sa cumparati produsul de la noi , sunati-ne la 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic