duminică, 15 martie 2015

Plantele pt dermatita costa 200 lei

Buna ziua,

Stimate domnule Giurgiu, vreau sa comand produse DENIPLANT pentru urmatoarele probleme dermatologice:
1. Pe scalp, in zona fruntii au aparut pete maronii care se descuameaza
(banuiesc ca este vorba de dermatita seboreica - stiu de la mama mea care s-a confruntat cu aceeasi problema, cu multi ani in urma)
2. Am un ten uscat si periodic ma confrunt cu descuamarea pielii de pe nas
3. Tenul se pateaza de la soare (malasma)
4. Am probleme minore de natura endocrina, care nu se manifesta in rezultatele analizelor, dar, am cateva fire de par pe barbie, pe care nu am reusit sa le elimin prin epilare definitiva (chiar s-au inmultit) si dupa pensarea lor sau eliminarea prin epilare cu ceara, zona barbiei se irita ca la acnee.

Mentionez ca nu am probleme majore de sanatate si chiar am grija de regimul alimentar.
Am incercat tot felul de creme, dar cred ca trebuie actionat si din interior.

 Va rog sa-mi recomandati produsele DENIPLANTpentru vindecarea acestori afectiuni, astfel incat sa stiu ce suma sa va trimit prin mandat postal.

Cu respect,



Buna ziua
Plantele pt dermatita costa 200 lei iar pentru par 10 lei
Total 210 lei trebuie sa ajunga la noi pana pe data de 10.03.15
Pe adresa GIURGIU GHEORGHE
Oficiul postal PIPERA (VOLUNTARI)
Jud Ilfov Cod 077191
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

 Buna dimineata,

Va transmit, in attach, factura cu care am achitat la posta valoarea produselor Deniplant recomandate (210 lei).

Cu stima,


Buna seara
Am primit banii si astazi a plecat pachetul de  la noi

cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic