luni, 16 martie 2015

Mi-a paralizat cainele

buna seara am citit un raspuns de-al dumneavoastra in legatrura cu un tratament naturist pe care dumneavoastra ati reusit sa-l dati catelului si s-a facut bine(in 26 noiembrie 2013).Nu stiu daca mai aveti acesta adresa de mail dar va rog din suflet sa-mi raspundeti daca o sa-l vedeti.Mi-a paralizat cainele acum cateva zile.astazi am fost la bucuresti si i-am facut un rmn si mi s-a spus ca are hernie de disc in 2 locuri practic maduva spinarii ai este strangulata.Mi-au spus ca trebuie operat dar imi este foarte frica ca are 8 ani si pt rasa lui e un caine batran plus ca are 63 de kg.Va rog din tot sufletul daca o sa cititi acest mail spuneti-mi si mie cum ati reusit sa puneti catelul dumneavoastra pe picioare pt operatia pe coloana e foarte riscanta mai ales la noi si ma gandesc ca s-o intampla vreun miracol cu un tratament naturist .Astept urgent un raspuns.Multumesc frumos

 Buna seara
Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu cainele gasiti la
http://www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm
Daca doriti sa-l cumparati de la noi ma puteti suna la 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic