marți, 31 martie 2015

caine metis cu dificultati la mers

Buna ziua,
        Numele meu este M....A.... si v-am gasit adresa de mail aici http://www.adoptiicaini.ro/caine-paralizat-de-picioarele-din-spate/
        In momentul de fata sunt disperata, vreau sa imi ajut catelul, si nu stiu cum.
        Locuiesc la tara, com ... jud. Dambovita si am un caine metis  in varsta de 12 ani.De vreo cateva luni am observat ca are dificultati la mers, se ridica greu, pare dezorientat iar spatele lui este arcuit. In urma cu 2 saptamani a cazut si nu s-a mai putut ridica, in schimb este constient si are pofta de mancare.Isi ridica doar capul cand mananca ... Am chemat medicul veterinar si ne-a spus ca singura solutie e eutanasierea..As fi dorit si parerea unui alt medic veterinar, dar cum noi stam la tara e foarte greu.
       Am catelul de cand avea doar cateva luni. A fost foarte ingrijit, iarna sau ori de cate ori era mai urat afara il bagam in casa. Am facut marea greseala ca nu l-am vaccinat cand era mic si pe la varsta de 8 ani a avut o boala care cred ca se numeste "jigodie" si tot veterinarul ne-a spus ca trebuie fript pe nas ...asa am facut si i-a trecut. Chiar a urmat o perioada foarte buna pentru el..ii lucea blana, se ingrasase putin si alerga toata ziua. De atunci pana acum nu a mai avut nimic.
        Am citit pe forum cum v-ati vindecat cainele si va rog din suflet daca se poate sa imi spuneti cum se prepara acel tratament naturist.
        Multumesc!

 Buna ziua ,
Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat au cainele, gasiti la http://www.deniplant.ro/polenoplasmin.htm
Pentru ale amanunte ma puteti contacta la 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic