sâmbătă, 7 martie 2015

Corespondenta Deniplant pe Facebook

Buna ziua
buna ziua
 
Imi pute ti spune un medicament pentru psoriazis pe care pot sa l gasesc aici in germania
 
Va rog
Singurul preparat care trateaza cauzele interne care declanseaza si intretin psoriazisul este Deniplant
acesta vindeca pielea fara unguente sau alte medicamente , fara regim alimentar
 
Am inteles si l pot comanda si aici
da
ne puteti trimite banii prin western union si cand ii primim va trimitem plantele in germania
 
Am inteles o adresa imi pute ti da
 
Si ce bani costa
GIURGIU GHEORGHE Oras VOLUNTARI jud ILFOV cod 077190
Plantele pentru 30 de zile costa 45 euro+15 euro taxele postale
 
Si dupa 30 zile iar trebuie sa iau altlele
Da, au fost pacienti care au folosit 4-6 luni, sunt alti de peste 2 ani in tratament si au fost si pacienti la care organismul nu a raspuns. de aceea dupa 30 de zile cine nu e multumit poate veni la birou in bucuresti , completam un proces verbal si restituim banii
cum am spus, acest procedeu trateaza cauzelel interne si piele trebuie sa se vindece singura inlaturand acele deficiente
 
Am inteles un nr de contact va rog
detalii puteti gasi la www.deniplant.ro si de acolo pe blog sau forum pentru a citi ce spun cei care au folosit acest preparat
eu am tel 0744827881
 
Ok va contactez curand si va multumesc
cu placere
si ca ultim sfat nu folositi unguente cu cortizon
 
Am inteles
acestea fac bine pe moment, insa pe termen lung boala se va extinde pe tot corpul
 
Va multumesc
Chat Conversation End

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic