marți, 2 decembrie 2014

Polenoplasmin 24 doze a 400 mg

In atenția domnului Giurgiu Gheorghe
Buna seara!
Zilele trecute am vorbit cu dumneavoastră pentru o comanda de Polenoplasmin 24 doze a 400 mg.
Am nevoie pentru a trata paralizia unui cățel pechinez.
Va trimit adresa pe care sa îmi trimiteți așa cum am stabilit :
ARAD
COD 310299
Telefon 07............
Va rog sa îmi spuneți in cat timp va ajunge comanda ,precum si modalitatea prin care se efectuează plata.
Aștept răspunsul dumneavoastră.
Va multumesc!


buna ziua
Primul mesaj nu a ajuns pentru ca adresa a fost gresita
Pentru a primi preparatul ne trimiteti banii(200 lei) prin mandat electronic sau online la posta pe adresa
giurgiu  gheorghe
oficiul postal PIPERA(voluntari)
Judetul ilfov
Cod 077191
Cand primim banii a doua zi va expediem produsul la adresa pe care ati dat-o
Cu stima
gheorghe  giurgiu


Buna ziua
am pus banii asa cum mi-ati spus
astept pachetul
Va multumesc
 

Buna seara
Am primit banii si pachetul a plecat de la noi
Daca nu va anunta de la posta mergeti si intrebati de el dupa 2-3 zile
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic