marți, 9 decembrie 2014

As vrea sa stiu daca puteti trimite in SUA ceaiul pentru psoriazis

Nume: F.....
  Prenume: L......
  Email:....................
  Produse:
        Deniplant
  Observatii: As vrea sa stiu daca puteti trimite in SUA ceaiul pentru psoriazis
Si care e pretul in dolari, forma de plata si care e cantitatea recomandata pt tratament
Va multumesc!

 Buna ziua
Plantele pentru 30 de zile costa 60 $ iar taxele postale pentru un pachet cu 4 doze 20$
Banii se pot trimite prin Western Union sau Money Gram
La inceput va recomandam sa luati pentru 30 de zile sa vedeti daca organismul raspunde sau nu. Daca totul e Ok puteti lua pentru cate luni doriti.
Au fost persoane care au folosit 4-6 luni, dar sunt persoane care au depasit 2 ani de tratament.
Depinde de fiecare organism in parte cum raspunde, pentru ca acest procedeu e fara unguente sau alte medicamente , fara regim alimentar.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Vreau sa incerc sa vad daca e bun pt mine.
Spuneti-mi pe ce nume sa trimit banii pt 2 luni si care e suma.
instructiunile cum se bea ceaiul se vor trimite odata cu ceaiul?
Apropo alcohol se poate bea in timpul tratamentului? Eu nu consum alcohol numai ocazional.


Buna ziua
de la 25.10.14 preturile la produsele Deniplant au suferit unele modificari.http://www.deniplant.ro/oferta.htm
Pentru ca am discutat anterior, daca ne trimiteti banii pana la 30.10.14 pretul va ramane cum am stabilit si anume pt doua luni 100$+20 $ taxele =120$
Veti primi si modalitatea de preparare si administrare
(daca intrati pe www.deniplant.ro in partea de jos e o cutie de ceai. dati click pe ea si veti auzi cum se prepara ceaiul)
Se poate bea si alcool ocazional. Se stie ca ficatul poate fi agresat de alcool si in psoriazis el e deranjat.
Adresa unde se trimite banii
nume:GIURGIU
prenume:GHEORGHE
Oras VOLUNTARI
ROMANIA

Dupa ce punei banii ne trimiteti un email cu
Numele si prenumele persoanei care a trimis banii
codul de ridicare a banilor
suma trimisa
din ce tara

adresa unde trebuie sa trimitem noi plantele

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

 Hello,
Aici e o copie dupa banii care tiam trimis to you, 120$
Addresa la care sa trimiti ceaiul este:

Nr:43730 strada:............. code:48314, USA

Please spunemi daca si primit banii sau daca ai nevoie de mai multe informatii.

Have a nice day and I hope this tea will fix my body.

Sent from my iPhone


Buna ziua
In mesajul pe care ti l-am trimis anterior
ti-am explicat cum se procedeaza si vad ca am scris degeaba.

Eu trebuia sa primesc banii pentru a intra in contabilitate pana pe data de 30.10.14 .
Astazi suntem in data de 02/11/14
Mi-am trimis o fotografie de pe chitanta in care eu nu pot vedea nimic.
Pentru a ridica banii trebuie sa imi scrii:

-Numele si prenumele persoanei care a trimis banii

-codul (din 10 cifre )de ridicare a banilor

-suma trimisa

-din ce tara

-adresa unde trebuie sa trimitem noi plantele


Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Imi pare rau de confuzia creata, in emailul meu se vede clar.

Numele meu e:
F.... L.....

Am trimis 120$ prin western union


Tracking number
082-367-5706

Adresa la care sa trimiteti ceaiul e:

43730.....
USA

Spune-mi te rog daca mai ai nevoie de Mai multe informatii


Have a nice day!

Sent from my iPhone

Buna ziua
Ieri a plecat pachetul de la noi
Are nr RN912297965RO
Poate fi urmarit pe internet la adresa :
 http://www.posta-romana.ro/posta-romana/servicii-online/track-trace.html
si apoi la posta din SUA
cu stima
Gheorghe Giurgiu

Raport sumar:
Numarul trimiterii RN912297965RO
Denumire serviciu Scrisoare recomandata ext
Subunitate postala de expediere Oficiul Postal Pipera (Voluntari)
Tara destinatie STATELE UNITE ALE AMER.
Data expedierii 03.11.2014
Stare actuala In prelucrare

Data (ZZ LL AAAA) Ora (HH:MM) Starea trimiterii
03.11.2014 12:16 Primit de la expeditor - Oficiul Postal Pipera (Voluntari)
03.11.2014 16:29 ? - Oficiul Postal Pipera (Voluntari)
03.11.2014 16:29 In prelucrare - Oficiul Postal Pipera (Voluntari)



Multumesc!
Sper ca acest ceai sa fie bun pt organismul meu.


Sent from my iPhone

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic