vineri, 19 decembrie 2014

dorim sa comandam 2 buc, Dus bucal,

Buna ziua,
dorim sa comandam 2 buc, Dus bucal, ( 150,00 lei ) livrarea cu TNT ramburs. Adresa de livrare la SC............... , TG-MURES  Str. ........................ CP 540342.
Factura pe numele ......M........, Tg- Mures
.
Va multumim.
C......... P......

 Bună ziua,
dorim informații despre comnda pe care am trimis-o pentru 2 buc. dus bucal. au fost expediate sau când urmează spă le expediați ?
vă mulțumim,


 Buna ziua

Au fost expediate chiar atunci prin CARGUS



 Va rog sa-mi comunicați numarul de AWB pentru a urmari coletul
Va mulțumesc

 Buna ziua,
nu am primit coletul cu dusurile bucale. Va rugam sa ne precizati AWB-ul si la ce adresa ati expediat coletul.


Buna seara,
Am verificat, a fost din vina noastra, am gresit adresa si nu s-a livrat din cauza asta. Maine va ajunge la Tg Mures,
coletul are AWB – CGS66080857U
Cu stima


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic