luni, 29 decembrie 2014

Pachetul cu Deniplant a ajuns in USA pe 12 noiembrie

Buna ziua,

Nu am primit pachetul cu ceai inca. Am verificat pe internet packet Nr., dar ne da un mesaj care spune ca nu exista acest numar.
Puteti sa ne spuneti in cit timp estimati sa ajuga pachetul?

Va multumim!
 
 
Buna ziua
Coletul a ajuns in data de 12 noiembrie in USA
Am verificat pe internet la posta din USA si asa imi spune
Mergeti la posta de acolo si intrebati de pachet
Ori ei nu v-au anuntat de primirea lui ori nu ati mers sa-l ridicati
Eu v-am scris atunci ca a plecat pachetul pe data de 03.noiembrie si
v-am trimis link catre posta din romania
unde se vedea ca a plecat pachetul de la noi
trebuia sa-l urmariti la posta din USA
Mai jos aveti o fotografie unde este scris ca a ajuns pachetul in data de 12. noiembrie acolo
https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction.action?tRef=fullpage&tLc=1&text28777=&tLabels=RN912297965RO
Puteti intra pe acest site si verificati nr pachetului
Pe site la posta din romania nu mai apare pentru ca a ajuns in america
Se afișează image.png
Imi pare rau pentru situatia creata
Sper sa mai gasiti pachetul acolo si sa nu se intoarca in romania
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic