miercuri, 29 octombrie 2014

In luna noiembrie distribuim plantele Deniplant pe data de 14.11.14

Buna ziua!
Numele meu este T...., din Timisoara, 32 de ani si as dori sa comand de la dvs ceaiul Deniplant.
De mai bine de 20 de ani psoriazis-ul imi da de furca. Forma nu este atat de severa, dar pe an ce trece avanseaza. Imi sunt afectate unghiile, zona capilara si de ceva vreme coatele si genunchii. Eu incerc sa pastrez boala sunt control, insa este greu.
As fi foarte interesata sa incerc si tratamentul dvs.
Adresa si datele de livrare sunt urmatoarele:
T...................
Timisoara, str. .................nr.12
300191
Telefon: 07.............
M-as bucura sa-mi trimiteti prin curier, suport eu costurile.
Poate ar fi bine sa-mi trimiteti 2 cutii de ceai.
Va multumesc foarte mult!
O saptamana frumoasa va doresc!
Cu drag, tot eu.


Buna ziua
In luna noiembrie distribuim plantele Deniplant pe data de 14.11.14
Daca nu puteti veni la Bucuresti sa le luati personal, ne puteti trimite banii prin posta in perioada 1-13.14 si cand ii primim va expediem plantele tot cu posta romana.

Plantele pentru 30 de zile costa acum 200 lei inclusiv taxele postale.
La inceput va putem trimite pentru 30 de zile si daca organismul raspunde pozitiv va putem trimite ulterior pentru cate luni doriti, in felul acesta puteti beneficia si de GARANTIA DENIPLANT
http://www.deniplant.ro/garantia-deniplant.htm
Adresa unde se trimit banii este:
GIURGIU GHEORGHE
Oficiul postal PIPERA(Voluntari)
Jud Ilfov
Cod 077191
Alte detalii puteti primi la 0744827881
Cu  stima
Gheorghe Giurgiu
 


Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic