duminică, 5 octombrie 2014

ce este scris la polenoderm

Da, sunt de acord cu tot ce este scris la polenoderm. Si sincer, am nevie ca am ceva probleme cu alergiile mele la exact tot ce este aspru, la Soare, la produse foarte putermice pt curatat, mai am probleme si respiratorii si deja incep sa le evit pe cele care miros...
As dori sa stiu unde pot citi tot ce aveti si mai ales preturile (nu imi permit orice distractie pe nici un fel de sector, tratamentul medical obligatoriu imi inghite si asa destui bani.
Cu multumiri,


Buna ziua
Detalii despre produsele Marca Deniplant
gasiti la www.deniplant.ro
De acolo puteti ajunge catre toate produsele noastre inclusiv la lista de preturi http://www.deniplant.ro/oferta.htm
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic