luni, 10 februarie 2014

Furunculoza este o boala a pielii

POLENOPLASMIN
Produs sub licenta Deniplant ®  
Furunculoza este o boala a pielii care se manifesta prin aparitia la nivelul pielii a unor infectii, inflamatii ale radacinilor firelor de par, ca rezultat al acumularilor de puroi si tesuturi moarte. Furunculele pot sa apara si grupat, formand niste retele interconectate.
Furunculoza prezinta si o faza severa cand pacientul are un numar mare de infectii care pot provoca febra si pot duce la inflamarea ganglionilor limfatici
Majoritatea furunculelor ajung la maturitate in 4-10 zile. Netratata, furunculoza poate persista saptamani, luni si chiar cativa ani.

Pentru a evita astfel de neplaceri,
Puteti folosi polenoplasmin chiar la primele semne vizibile. Organismul va reactiona imediat si nu va mai permite evolutia negativa, furuncul ratragandu-se si disparand singur.
 Cazuistica:
"De multe ori am avut probleme cu aparitia furunculelor in diferite locuri( spate, brate, umerii, coapse, fese si intotdeuna ajungeam la medic pentru a ma inciza si a da voie puroiului sa iasa.
Am urmat fel si fel de tratamente incepand cu clasicele antibiotice, tratamente pentru eliminarea toxinelor din sange, chiar si auto-vaccinul special pentru asa ceva.
Pe moment fiecare din aceste tratamente avea efect, insa nu era an in care sa nu am de cateva ori aceasta problema. Medicii nu au reusit sa-mi spuna care este cauza acestor  furuncule, insa se banuia ca sistemul imunitar avea o anumita problema.
Intr-un final am reusit sa-mi dau seama ca sunt alergic la praful de ciment uscat.
De fiecare data cand trebuie daram un zid vechi si intru in contact cu praful rezultat mi se declanseaza o reactie de tip alergic si imi apare unul sau mai multe furuncule.
Acest lucru se intampla numai la praful de ciment uscat, pentru ca la cimentul proaspat nu am aceasta reactie.
Pentru a stopa evolutia furuncului iau una sau doua doze de polenoplasmin si acesta imediat se retrage disparand orice semn in 24- 48 de ore." G.G. Bucuresti

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic