miercuri, 5 februarie 2014

ceaiul dumneavoastra pentru psoriazis

Buna !
Am citit despre ceaiul dumneavoastra pentru psoriazis pe internet. Sunt din provincie , am psoriazis si nu am cum sa ajung la dumneavoastra la Bucuresti sa cumpar acest ceai . Cum pot sa-l comand ( cumpar ) fara fara a ma deplasa la biroul dumneavoastra unde distribuiti acest ceai ? Am citit pe site-ul dumneavoastra ca puteti sa-l expediati prin posta romana ( pt cei din provincie ) , in acest caz cum pot sa fac comanda pt acest ceai ?
Va multumesc anticipat !
Cu respect , L..... N.......


Buna ziua
Daca nu puteti ajunge la Bucuresti , ne puteti trimite banii prin posta pana pe data de 07.02 si cand ajung eu la birou va trimitem plantele tot cu posta romana
Adresa unde puteti trimite banii este
GIURGIU GHEORGHE
Oficiul postal PIPERA(voluntari)- post restant
jud ilfov
cod 077191
Plantele pentru o luna costa 165 ron inclusiv taxele postale.
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic