vineri, 7 februarie 2014

Catelul din austria paralizat la picioarele din spate


CORESPONDENTA FACEBOOK


31.01.14
12:03pm
Buna dimineata! Lessy este bine, dar si acuma cu defectiuni 
 De mîine Nu-i mai dau cortizon.
. Dar slava domnului ca umbla! Asta este important!O zi buna va doresc! Mii de multumiri pentru ce ati facut pentru noi!!!!
+fisier audio

12:15pm Feb 2
Buna ziua ! Azi 3 Februarie, dupa sase saptamîni de paralizie partiala spate, domnu giurgiu, pot sa va dau o veste foarte buna!!! M-am dus Jos in pivnita, si lessy a venit dupa Mine! Bineînteles , pe picioarele ei!!! Si cînd am urcat scarile, ce credeti ca s-a întîmplat domnu giurgiu ???!!!! Da !!!! A urcat pe10 scari ........ Singura!!!! Este minunat !!! Desi nu- i mai dau cortizon de trei zile ! Ma bucur foarte mult ca nu a facut dupa intrerupere reactii adverse!!! Noi va dorim multa sanatate domnule giurgiu ! Si mult succes in viata dumneavoastra!!Cu stima si respect ! Simona covaciu

Ma bucur sa aud astfel de lucruri
Mergeti si arati si doctorilor de acolo aceasta minune si daca ii intereseaza acest preparat ma pot contacta
 Pupa Tiki
·  Cu mare placere ! Ma duc mîine la doctor s-o vada! Cu data de 3 Feb . Am fost asa de fericita, incît am crezut ca azi suntem in trei Februarie !!! Va doresc tot binele din lume! Noapte buna
·  Today06.02.14
·  Pupa Tiki
6:36pm
Buna seara ! Lessy se simte bine, dar nici acuma nu are stabilitate perfekta! Mai pica si acuma. Dar , a, sarit ..... de 2 ori pe canapea !!!!!!!! Bineînteles singura!!!! O seara linistita va doresc!
mergeti la medic si spuneti de aceasta problema cu echilibru sa vedem ce spune si el
06.02.14Pupa Tiki
·         Buna seara! Am fost azi la medic cu lessy, si s-a bucurat foarte mult cînd a vazut-o mergînd iarási!A ramas impresionat si , mi-a spus ca daca mai sunt cazuri ma va contacta! Va doresc multa sanatate si bucurie ! Si tot ce va doriti! Noapte buna! Simona
 
8:03am07.02.14
Nu si-a spus parerea fata de acel dezechilibru pe care il mai are inca?

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic