joi, 17 octombrie 2013

tratament cu ceaiuri de la dumneavoastra pentru psoriazis,


Buna ziua d-le Giurgiu,
am un prieten care face tratament cu ceaiuri de la dumneavoastra pentru psoriazis, dar momentan el nu este in tara.
M-a rugat pe mine sa ii cumpar ceaiuri pentru 3 luni.
Numele lui este D....... Gabriel. Am inteles ca face tratamentul de cateva luni bune si doreste sa continue.
Rugamintea/Intrebarea mea este se poate sa-mi trimiteti prin posta/curier ceaiurile pentru 3 luni?
Voi plati eu taxele postale, ca sa nu fie nici o problema.
Deci pe langa cei 450 ron cat ar costa ceaiurile pot plati si transportul.

Adresa mea este:
........
Va multumesc anticipat.
O zi frumoasa,
Lucian

Buna ziua
Eu sunt la birou in bucuresti pe data de 08.11.13 intre orele 12-16

Puteti veni sau trimite pe cineva atunci sa luati ceaiul
Pentru alte detalii suanti la 0744827881

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic