marți, 8 octombrie 2013

Am nevoie de un tratament pentru psoriazis

Buna ziua!
Ma  numesc D... V..... si locuiesc in Pitesti.
Am nevoie de un tratament pentru psoriazis pentru doua luni deocamdata.As vrea sa stiu cat ma costa si cum sa fac sa intru in posesia lui.Am sa va scriu adresa mea pe net eventual ca sa mi-ltrimiteti prin posta, dupa ce imi confirmati ca aveti tratamentul si pretul lui.Va multumesc!



Buna ziua
Plantele pentru 30 de zile costa 150 Ron
Prima data va putem da numai pentru 30 de zile sa vedeti daca organismul raspunde sau nu
Daca totul e ok puteti cumpara pe cate luni doriti
Daca nu merge, veniti cu buletinul si chitanta la birou si primiti banii inapoi.
Eu distribui plantele la biroul din bucuresti o data la 4 saptamani
In luna iunie pe data de 21.06.13 intre orele 12-16
Daca nu puteti ajunge, in perioada 17-20 ne puteti trimite banii prin mandat electronic sau online si pe data de 21 cand ajung eu la bucuresti va trimitem plantele cu posta romana.
Alte detalii la 0744827881


Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro
 
Buna ziua,
va rog sa-mi trimiteti adresa unde va pot trimite banii sau un numar de cont.Vreau tratamentul pe doua luni chiar cu riscul de a nu fi eficient deci va trimit 300 lei,si astept pachetul prin posta la adresa
Piesti,str. ...............,jud Arges.As avea o rugaminte daca se poate sa mi-l trimiteti mai repede de 21 cat mai repede dupa ce primiti banii ,pe care vi-i trimit cel tarziu marti.Va multumesc!



Buna ziua
Nu inteleg de ce trebuie sa va repet ca eu vin la bucuresti pentru a distribui plantele pe data de 21.06.13 intre orele 12-16.

Nu puteti trimite banii mai inainte de 17.06 pentru ca nu are cine sa-i ridice si sa expedieze plantele.

In prima luna nu aveti cum sa cumparati pentru 2 luni pentru ca nu va dam.

Sunt deja niste reguli stabilite pe care le respectam.
 

Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro
 
 Buna ziua!Va rog sa-mi trimiteti adresa  unde trimit banii pe data de 17 iunie pentru un tratament.


Buna seara
GIURGIU GHEORGHE
Oficiul postal PIPERA
Casuta postala nr 1
Loc VOLUNTARI
Jud Ilfov
Plantele pentru o luna costa 150 Ron+15 lei taxele postale

Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic