vineri, 11 octombrie 2013

cum se comanda deniplant

Buna dimineata,

Va rog sa-mi spuneti cum pot face o comanda la dumneavoastra si daca se poate livra si in afara tarii sau este doar pentru Romania.

multumesc

 Buna ziua,
Da,am mai trimis si putem trimite in strainatate plantele.

Pentru aceasta,ne trimite banii prin western union si cand ii primim va trimitem direct plantele in tara care doriti.
Plantele pentru 30 de zile costa 35 euro +15 euro taxele postale.
Adresa mea este GIURGIU GHEORGHE Oras VOLUNTARI Jud
ILFOV ROMANIA tel 0744827881
Dupa ce puneti banii, ne trimiteti un email cu urmatoarele date:
Numele si prenumele persoanei care a trimis banii suma trimisa
din ce tara
codul de ridicare a banilor
adresa completa unde trebuie sa trimitem noi plantele (adresa postala)

 
Luna aceasta  putem trimite plantele pana la data de 29.05.13
Luna viitoare in perioada 20-30.06.13


Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro


Buna ziua,

varianta de a plati ramburs nu exista? in Bucuresti sau in afara tarii



Buna ziua
Eu vin Bucuresti sa distribui plantele Deniplant o data la 4 saptamani. Luna aceasta am fost pe data de 24.05.13
Luna viitoare voi veni pe data de 21.06.13
Pentru cei din strainatate putem sa trimitem plantele insa numai cu plata in avans cum am precizat in mesajul anterior


Cu stima,
Gheorghe Giurgiu
www.deniplant.ro

 
 Multumesc

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic