marți, 29 mai 2012

psoriasiz si anume: DIPROSALIC-unguent, TRIDERM-crema, DAIVOBET-unguent

Nume: s...i...n Adresa Email: s..@yahoo.com Subiect: despre produsul Deniplant Mesaj: Buna ziua, Stimate Domn, Am citit cu mare interes despre articolul pe care Dumneavoastra l-ati enuntat despre Psoriasiz. De mai bine de doua luni de zile, am capatat niste pete rosii pe pilpa piciorului stang, apoi au aparut cateva si pe piciorul drept, iar acum o saptamana o pata chiar la genunchiul stang la articulatie.Bineanteles ca nestiind ce sunt, am folosit ca si Dumneavoastra unguente naturiste, dar fara efect. Apoi am apelat la medicul dermatolog care mi-a indicat un tratament pentru un gen de eczema apropiat de psoriasiz si anume: DIPROSALIC-unguent, TRIDERM-crema, DAIVOBET-unguent, si un spray AVENE-apa termala.Precizez ca nu le-am folosit inca, iar dorinta mea era, de a va intreba daca pot urma tratamentul cu produsul DENIPLANT. Va multumesc respectuos, I.... S... Buna ziua Desigur, nu este nici o problema a incerca ceaiul Deniplant Pentru a-l obtine este necesar sa veniti sau sa trimiteti pe cineva la Bucuresti pe data de 22.06.12 intre orele 12-16 Pentru programari si alte detalii puteti suna la 0744827881 sau 0212338973 Cu stima Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic