marți, 1 mai 2012

ameliorare majora psoriazis

buna ziua! Ma numesc victor si in urma cu aproape un an m-am inbolnavit de psoriazis vulgar,am inceput cu dermovate recomandat fiind de o farmacista (nu stiam ce am),a inceput sa se extinda ;am mers la doctor si am inceput cu cremele dupa 5 luni eram plin tot incusiv capul,parul imi pica pe portiuni,pielea crapa si curgea sange,mancarime de nu puteam dormi ,adunam pielea cu farasul dupa mine. Am apelat la domnul giurgiu sa imi trimita ceai pentru o luna sa vedem cum imi merge cu el (a zis ca o luna este gratis) urmand ca eu sa-i trimit banii a doua luna (si pentru prima daca imi mergea bine) cu urmatoarea comanda dar a refuzat bineinteles.postez nu pentru a-l denigra pe domnul giurgiu ci pentru a-i spune ca daca castigi bani trebuie sa ai minimum de omenie. eram hotarat sa iau ceaiurile d-lui Giurgiu (nu mai stiam ce sa fac) dar am vrut sa am o oarecare siguranta si am apelat la tratamentul FAVISAN este testat,avizat de ministerul sanatatiisi am inceput tratamentul dupa 1 luna nimic,a doua luna sa mai extins dar plagile se subtiau si nu mai crapau,la 2,5 luni a disparut plagile de pe cap si cateva de pe corp au mai ramas pe picioare si la maini in coate cei de la favisan mi-au recomandat un tratament de 6 luni. nu stiu daca tratamentul d-lui giurgiu este bun dar eu ofer aceasta postare celor care nu au reusit pana acum sa se trateze pot fi contactat pe

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic