marți, 1 mai 2012

dishidroza

Cunoaste cineva un tratament naturist sau cel putin care sa nu contina cortizon? Multumesc anticipat. ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////ai incercat Deniplant ? //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////Nu, nu am incercat pentru faptul ca eu locuiesc in Germania si aici nu este din pacate. Medicii de aici nu stiu sa-ti recomande decat CORTIZON. Otrava asta nu face nimic altceva decat sa-ti afecteze in mod drastic organele interne. Iau de o saptamana DETOXICOLON cumparat acum o luna in tara. Basicile au inceput sa se usuce iar mancarimile insuportabile au disparut dupa trei zile. Am cumparat si o crema cu oxid de zinc pe care o folosesc de doua ori pe zi (dim/seara). Sa vad cum reusesc sa-mi procur DENIPLANT, nu se stie niciodata poate voi avea nevoie in caz ca recidiveaza. Eu sincer sper sa nu. Am dat aceste detalii cu gandul ca pot folosi cuiva tot atat de disperat ca mine. Mentionez ca nu consum carne de trei ani si tot citind sute de forum am vazut ca persoanele carora le lipseste carnea din alimentatia cotidiana, se vindeca fara ca boala sa recidiveze. Multumesc din suflet pentru sfat. /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////Daca ai vazut ceva rezultate bune cu tratamentul respectiv , e bine sa-l continui. Sigur ca regimul alimentar poate ajuta in vindecare, insa e bine de stiut ca o data schimbata alimentatia e bine sa nu mai revii la cea de dinainte. Si eu am vrut de multe ori sa renunt la carne insa nu am reusit acest lucru. Mai nou acum incerc sa mananc numai cate 35-50 grame de carne pe zi, insa si acest lucru e dificil cand esti in fata unui gratar. Cand te vei hotara sa folosesti Deniplant ne poti contacta si vom rezolva problema sa ajunga la tine in Germania. ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Rezultate bune in urma tratamentului am avut in sensul ca s-au uscat basicile si au devenit maronii, tin sa precizez ca este a opta zi de tratament. Chestia nasoala este ca am depistat alte trei basici noi iesite proaspete azi dimineata..... Sincer vorbind, eu sper sa n-am nevoie pana la urma si de un psihiatru bun pt ca simt c-o iau razna daca nu rezolv. Pe 31 ma duc iar la dermatolog sa vad cum au iesit analizele de sange pt ca el spera sa afle cauza eruptiei in acest mod. Sa speram. Intre timp continui eu cu cremele si extractele ce am prin casa. Cortizoanele sunt demult la gunoi. Multumesc mult pentru sustinere si sper sa revin cu vesti cat mai bune. //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Deci revin cu noutati! Ieri am fost la doctor sa vad analizele si pentru control. analizele au iesit bine, nu am alergii sau chestii de genul asta, totusi ramane faptul ca a aparut dishidrosa si eu cred totusi ca a fost vorba de schimbarea alimentatiei vazand ca am fost in concediu o saptamana si deci nu am mancat BIO cum obisnuiesc de trei ani. asta impreuna cu o doza extrem de mare de stres datorita avionului ( sunt claustrofobica). O doza mare de stres, poate fi transformata in soc si deci tot sistemul hormonal merge in avarie. In acest caz avem de furca cu eruptii cutanate (dishidroza, psoriazis, dermatita atipica etc). Ma intreba doctorul cum m-am simtit cu pastilele si crema amandoua pe baza de cortizon o concentratie ca ar fi daramat si un elefant dupa parerea mea. Cand i-am spus ca nu le-am luat, l-a bufnit rasul....va dati seama? Oricum m-a intrebat cum am reusit sa scap de basici si cand i-am spus ca am folosit timp de doua saptamani crema cu oxid de zinc , crema de galbenele si ulei de in, ce credeti ca a facut? A NOTAT RETETA oameni buni.... incredibil ma gandeam eu! Trist ca suntem tratati in acest fel, nu credeti? Nu vreau s-o lungesc prea tare ca sa plictisesc pe cineva, insa tratamentul meu a fost cel expus mai sus si nu in ultimul rand totul bazat pe o dieta lacto-uovo -vegetariana. Mentionez ca nu folosesc zahar ci doar miere, sirop de artar sau de agave. Sunt fumatoare si beau cafea decofeinizata in fiecare dimineata. Regim alimentar 60% crudist si 40% normal. Sper sa fiu de folos celor ce au suferit sau sufera ca si mine. Pentru alte intrebari, va stau la dispozitie. Multa sanatate. PS: Sunt lacto- ovo- vegetariana de trei ani. //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// felicitari si mentine in continuare acelasi regim de viata

Un comentariu:

Anonim spunea...

Eu am probleme de vreo 3 ani cu dishidroza. Acum am gasit in sfarsit leac pentru problema asta. Nu am reusit inca sa-mi dau seama ce cauzeaza boala de piele dar banui ca o fi ceva de la ficat, am si ficatul un pic cam gras, uzina de purificare a corpului fiind unsuroasa' normal ca nu mai face fata cerintelor. Bun, ce e mai important ... leacul, seleniul, singurul lucru care imi rezolva problema in maxim o saptamana de la aparitia eczemei. Nu fac reclama la vreo firma de medicamente sau ceva, eu iau seleniu cu vitamina A, C, si B, nu suport farmaciile si doctorii mai nou, juramantul lui Hipocrate e de domeniul trecutului.

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic