marți, 1 mai 2012

PARAPSORIAZIS

Salutare tuturor, sunt nefericitul purtator de PARAPSORIAZIS care cica nu are nicio legatura cu psoriazisul. Vreau sa intreb pe cei care distribuie acest ceai daca exista cineva care s-a vindecat de aceasta boala cu ajutorul ceaiului Si daca da , cam in cate luni. Stiu ca depinde de organismul fiecaruia dar as fi curios cam in cat timp. Am fost diagnosticat de PARAPSORIAZIS de un medic dermatolog din Iasi care mi-a spus ca nu are niciun leac aceasta boala , cum a aparut asa va disparea. Da imi cam pierd rabdarea pentru ca dureaza de vre-o trei ani....as cam vrea sa plece de la mine. Am tot citit pe internet de aceasta boala si toata lumea scrie ca nu are tratament. Sa fie oare leacul la dumneavoastra? V-as fi profund recunoscator daca m-ati vindeca, e cam nasol, merg la mare si simt ca parca am lepra mai ales cand cineva observa petele astea .cred ca si eu as reactiona la fel daca as vedea pe cineva cu astfel de pete si sa nu as stiu ce fel de boala este. Multumesc daca m-ati ''ascultat'', astept raspuns cu nerabdare Atasez o fotografie facuta anul trecut acum au aparut mai multe , am trecut printr-o perioada foarte dificila, a decedat cineva din familie si cred ca e pe fonnd de stres..............................................................................................................................................................................daca vreti sa incercati plantele deniplant ma puteti contacta la 0744827881 sau 0212338973 Dupa prima luna de folosire daca organismul nu raspunde pozitiv sau nu sunteti multumit, primiti banii inapoi 100%.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic