sâmbătă, 28 ianuarie 2012

psoriazis palmoplantar

De vreo 10 ani au aparut pe palme si intre degete acele bataturi care ma mananca si se exfoliaza.Ma tratez lunar cu crema pe baza de sare pentru exfolierea duritatilor si pe urma ma dau cu dermovat.Am 2 copii si cat am fost insarcinata nu am avut treaba ,dar au reaparut si m-am saturat .Sunt din Sighisoara ,judetul Mures ,nu pot sa cumpar ceaiul de plante si maintrebam daca timiteti si pachete cu plata la ridicare ,as vrea sa incerc .
As dori mult sa imi raspundeti daca nu sunteti prea ocupat.
Va multumes anticipat,sper sa ma ajutai si pe mine pentru ca eu cred ca o sa imi treaca in cateva luni pentru ca nu este exinsa boala decat pe maini si mai ales pe cea dreapta ,oricum de la atata tratamnent cu tot felul de creme mainile sunt cu pete rosii si arata urat.
Multumesc.

Buna ziua,
Singura posibilitate de a obtine ceaiul deniplant este direct de la bucuresti
Pentru programari sau alte detalii sunati la 0744827881 sau 0212338973

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic