sâmbătă, 28 ianuarie 2012

deniplant pentru norvegia

Domnule Giurgiu
Multumesc pt . raspunsul dat de dvs saptamana trecuta . Era privitor la asocierea ceai deniplant cu anticoagulante ( respectiv Sintrom ) . Doctrita mea e plecata in concediu , in srrainatate si oricum nu ar sti ce sa-mi spuna daca nu stie ce plante contine ac . ceai . Nu pot deocamdata ajunge la Buc . pt a sta de vorba (sunt sigura ca ar fi de mare folos o conversatie pe ac . tema . Mama e bolnava , imobilizata la pat si doar eu o ingrijesc .
Desigur puteti sa-mi spuneti daca vreuna din plante , respectiv fructe de padure contin vitamina K , interesata in procesul de coagulare . Probabil nu sunt singura persoana care trebuie sa administreze si anticoagulant si poate raspunsul dvs e util si altora

Nu as dori sa renunt la ceai . Dupa o luna de tratament am semne incurajatoare . Deja am cumparat de la farmacia Diana inca pentru o luna . .

Deci , au sau nu vitamina K ?
In asteptarea raspunsului dvs , beau ceaiul cu speranta vindecarii . Ieri am aruncat toate unguentele prescrise de dermatologi care sunt cu totii ofensati cand ii intrebi de vreun tratament naturist . Replica lor : N-armai fi fost nevoie sa studiem atatia ani la facultate daca v-am prescrie ierburi de leac ..

Cu multumiri

Buna seara
Eu nu am facut un studiu amanuntit a continutului in vitamine a plantelor din compozitia ceaiului.
Avand in vedere ca macesul si catina contin si vitamina k puteti spune deci ca si ceaiul deniplant contine aceasta vitamina.
Daca medicul v-a spus sa nu consumati aceste fructe, va sugerez sa nu mai folositi nici ceaiul deniplant.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic