sâmbătă, 21 ianuarie 2012

ginerelui meu care de cca 1.5 ani s-a imbolnavit de psoriazis.

Domnule doctor buna seara
1. Ma numesc R....., azi locuiesc in Israel , in trecut am locuit la Timisoara.

2. Am citit cu atentie documentele de pe internet legate de psoriazis.

3. Eu va scriu in numele ginerelui meu care de cca 1.5 ani s-a imbolnavit de psoriazis.

4.Din capul locului imi cer scuze de deranj insa as dori sa va rog sa-mi dati citeva lamuriri:

- se poate folosi doar ceaiul DENIPLANT sau este nevoie si de tratamente balneare la :Sovata sau B.Herculane sau Calimanesti.

- daca ceaiul este de ajuns cum pot intra in posesia lui tinind cont ca nu am pe nimeni care ar putea sa-l cumpere si sa-l expedieze in Israel.

- in cazul in care societatea dvs. se ocupa de trimiterea ceaiului prin posta v-as ruga sa-mi comunicati costul total pentru o luna in vederea probarii ceaiului. Va rog sa-mi comunicati pretul in"euro" sau $ si modil de plata.

5. Am scris ca doresc ca ginerele meu sa proeze ceaiul : daca dupa o luna se vor vedea deja schimbari ?

Eu va multumesc pentru atentia acordata si va cer din nou scuze pentru deranj.

Cu stima si consideratiune

R....– Israel

20.01.2012


Buna sera
In primul rand eu nu sunt medic. Detalii despre mine gasiti la
www.giurgiugheorghe.ro

Ceiul deniplant se poste folosi separat fara alte tratamente sau alte
medicamente, fara regim alimentar fara SOVATA sau CALIMANESTI
Acestea din urma pot ajuta la suprafata

Dupa 30 de zile de folosinta daca nu sunteti multumit puteti primi
banii inapoi numai daca persoana care a folosit ceaiul se prezinta la
birou cu un act de identitate si in urma completarii unui proces
verbal.

Plantele pentru 30 de zile costa 35 euro +15 euro taxele postale.

Ne puteti trimite banii prin western union si noi va trimitem plantele
cu posta romana par avion

Adresa mea:
GIURGIU GHEORGHE
oras VOLUNTARI
Jud ILFOV
ROMANIA
tel 0744827881

Dupa ce expediati banii ne trimiteti un email cu urmoarele date
numele si prenumele persoanei care a expediat banii
suma trimisa
din ce tara
codul de ridicare a banilor.
Adresa completa unde trebuie sa expediem noi plantele

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic