miercuri, 11 ianuarie 2012

am fost diagnosticat cu psoriazis pustulos

buna ziua numele meu este t...... i... sant din zalau si de cateva zile am fost diagnosticat cu psoriazis pustulos.imi apar pe miini si sub maleolele interne de la picioare niste bubite albe care se sparg apoi se cojesc..etc.pe linga acest lucru mai am de vreo 3 ani o infectie la unghiile de la maini si picioare,nu toate,asa numita micoza si nu am reusit sa le tratez.v-as ruga daca pe langa ceaiul pentru psoriazis aveti ceva si pentru unghii sau daca credeti ca ceaiul va lucra cu sistemul imunitar si in cazul unghiilor.va multumesc.

Buna ziua
In afara de ceaiul Deniplant nu avem alt produs.
Nu am de unde sa va spun daca acest ceai este bun si pentru unghii. La unii pacienti a fost bun, la altii nu.Depinde de fiecare organism in parte cum raspunde.
Nu am idee cum lucreaza acest ceai, nu sunt medic..Eu stiu ca m-am facut bine cu acest ceai si de aceea l-am inventat.
Daca doriti sa discutati cu cei cae il folosesc in prezent intrati pe forum
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic