joi, 2 iunie 2011

Eu am fost diagnosticata cu psoriazis, dar am o prima faza,

Buna ziua  
Mai intai sa ma prezit, ca asa este normal, ma numesc E.. S.... si
locuiesc in Bucuresti.
Am primit pe mail, printre o sumedenie de prostioare care circula, o adresa
cu inscriptia "ceai pentru psoriazis" care mi-a captat atentia imediat. Eu
am fost diagnosticata cu psoriazis, dar am o prima faza, ca s-o pt numi asa,
deoarece nu am inca scoamele acelea mari din imaginile aratate pe adresa
dvs. Sunt hotarata sa cumpar si eu ceaiurile, sa le incerc, sa vad cum ma
simt dupa ele, mai intai pentru un tratament de 1 luna si dupa aceea, la
sfaturile dvs. sa fac un tratament mai indelungat?
Ce pasi trebuie sa urmez sa intru in posesia acestui ceai?
 
Astept vesti din partea dvs.
 
O zi buna,
 
E.. S....

Buna ziua
Eu nu sunt medic sa va recomand sau nu un anume tratament.Eu cultiv si vand plante medicinale
Pentru a cumpara plantele Deniplant, puteti veni la biroul din Bucuresti pe 24.06.11
Pentru programari si alte detalii sunati la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic