marți, 21 iunie 2011

am vitiligo de doi ani

Buna seara.
Ma numesc V...... C.......,am 33 ani,locuiesc in Timisoara,am vitiligo de doi ani,nu gasesc nici un tratament care macar sa stagneze aceasta boala.Sunt mama si chiar doresc sa fiu sanatoasa si frumoasa,daca exista un tratament care mi-l puteti sugera as fi bucuroasa sa-l respec cu sfintenie.
Va multumesc.

Buna ziua
Imi pare rau insa nu vreau sa va amagesc.
Am intalnit o persoana care avea vitiligo si psoriazis .
In urma folosirii ceaiului Deniplant a scapat de psoriazis , insa de vitiligo nu.
In cazul acestei boli exista o dereglare la nivelul sistemului de pigmentare a tesutului epitelial.
Pana nu veti actiona asupra acestei dereglari nu veti face nimic.
.
Singurul sfat pe care vi-l pot da este sa tratati cu indiferenta aceasta boala. Stiu ca este cam greu, insa trebuie sa aveti in vedere ca folosind medicamentele alopate existente, puteti sa dereglati mai rau organismul si boala sa se extinda.

Influenta psihicului poate stagna sau accelera evolutia acestei afectiuni.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu



Va multumesc si speram sa gasim o solutie fara medicamente.....Multa sanatate.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic