marți, 7 iunie 2011

am citit despre minunile ceaiului deniplant pe care l-ati inventat in tratarea psoriazisului

Buna ziua,

numele meu este O...A....si am citit despre minunile ceaiului deniplant pe care l-ati inventat in tratarea psoriazisului si sunt foarte interesata. Am citit articolul pe internet, din intamplare, in cautarea de tratamente impotriva acestei boli. Am fost diagnosticata acum 7 ani cu aceasta boala. Am avut initiala in palma, unghii si pe tapli. In urma unui regim alimentar strict, psoriazisul de la unghii si din palma mi-a disparut dar pe cel din talpi inca il mai am.

As vrea sa incerc si tratamentul cu acest ceai. V rog sa imi comunicati cum l-as putea comanda si de unde.

Va multumesc!

Cu stimă,

Buna ziua
Plantele Deniplant se pot obtine numai de la biroul din Bucuresti o data la 4 saptamani . Luna aceasta pe data de 24.06.11

Pentru programari si alte detalii sunati la 0744827881
sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic