miercuri, 22 iunie 2011

despre psoriazis

hassan ady: hey cf?
hassan ady: ?
hassan ady: imi ras te rog
hassan ady: ?
giurgiu gheorghe: buna ziua
hassan ady: buna ziua
giurgiu gheorghe: ne cunoastem?
hassan ady: nu
hassan ady: de unde esty
hassan ady: ?
giurgiu gheorghe: si atunci ce-i cu hei
hassan ady: poi nush
hassan ady: cum sa va iau
hassan ady: nu c varsta aveti
giurgiu gheorghe: indiferent
giurgiu gheorghe: daca nu ne cunoastem
giurgiu gheorghe: se foloseste persoana doua plural
hassan ady:
hassan ady: puteti sa ma ajutati c niste informati
hassan ady: ?
hassan ady: despre psoriazis
giurgiu gheorghe: anume
hassan ady: am psoriazis
giurgiu gheorghe: noi avem ceaiul deniplant
giurgiu gheorghe: www.deniplant.ro
hassan ady: si cum imi fac comanda
giurgiu gheorghe: si de acolo pe forum sau pe blog
giurgiu gheorghe: se poate obtine numai direct de la bucuresti
giurgiu gheorghe: luna acesta pe data de 24.06
hassan ady: tr sa fac comanda acuma?
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: puteti veni la birou intre orle 12-16
hassan ady: dar eu sunt din timisoara
giurgiu gheorghe: alta posibilitate nu avem
giurgiu gheorghe: nu avem un serviciu care sa se ocupe cu trimiterea prin posta
hassan ady: dar mia zis cnv ca se poate comanda p net]
giurgiu gheorghe: asa a fost pana in luna martie anul acesta
giurgiu gheorghe: acum nu se mai poate
hassan ady: si tr sa vin la bucuresti?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: sau trimiteti pe cineva sa vi-l ia
hassan ady: dar dac va tr eu banii
hassan ady: nu puteti sa iimii tr ceaiu
hassan ady: ?
giurgiu gheorghe: nu are cine sa primeasca mabii
giurgiu gheorghe: si nu are cine sa trimita
hassan ady: poi dumneaqvosrta
hassan ady: nu lucrati akolo
giurgiu gheorghe: nu pot
giurgiu gheorghe: eu am alte activitati
hassan ady: eu zikeam sa il cumparati dumneavoastra si ca primeat banii mil tr ceaiu
giurgiu gheorghe: eu sunt producatorul acestor plante si nu am timp sa ma ocup cu asa ceva
hassan ady: ok
hassan ady: ms mult
giurgiu gheorghe: cu placere
hassan ady: si imi trece?
giurgiu gheorghe: depinde de organism cum raspunde
giurgiu gheorghe: au fos persoane la care organismul a raspuns
giurgiu gheorghe: si au fost si persoane la care nu a mers
giurgiu gheorghe: cititi pe forum si pe blog ce spune fiecare
hassan ady: si cat costa ceaiu
giurgiu gheorghe: 150 Ron pt 30 zile
hassan ady: si dac vr sa iau mai mult odata
hassan ady: pot?
giurgiu gheorghe: prima data NU
giurgiu gheorghe: sa vedeti daca va merge sau nu luati pt o luna
giurgiu gheorghe: daca nu va merge puteti veni la birou cu buletinul completam un proces verbal si va dam banii inapoi
giurgiu gheorghe: daca va merge puteti lua pt cate luni doriti
hassan ady: dar chiar dac nu merge
hassan ady: p mn ma costa mai mult drumu decat ceaiu
giurgiu gheorghe: va cred
hassan ady: sinu stau bn financiar
giurgiu gheorghe: dar acestea sunt conditiile
giurgiu gheorghe: pt a evita orice neintelegere
hassan ady: poate dau de cnv de la bucuresti sa mil ieie
giurgiu gheorghe: ulterioara
hassan ady: si i tr eu banii
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: poate veni oricine
giurgiu gheorghe: sa-mi spuna numele dumneavasotra pt a trece pe chitanta
hassan ady: da numa acuma incerc sa strang banii
giurgiu gheorghe: ok
hassan ady: sa am sa cump ceaiu
hassan ady: mam aoukat de lucru sa pot sa imi iau ceaiu
giurgiu gheorghe: eu sunt la birou pe 24.06 11 apoi din 4 in 4 saptamani
hassan ady: ok
hassan ady: multumesc mult
giurgiu gheorghe: cu placere
hassan ady is typing...
hassan ady: pt timpu oferit

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic