miercuri, 6 aprilie 2011

Sotul ( 51 ani) meu sufera de psorizis de 10-12 ani.

Buna ziua!
Sotul ( 51 ani) meu sufera de psorizis de 10-12 ani. In urma cu doi ani a inceput sa-i doare toate incheiaturile.
La maini si la picori doua degete au intepenit. A fost internat in spitale, a urmat o serie de tratamente. Pe un scurt timp au disparut plagile psoriazise, intre timp a fost pensionat.( cu diagnostice: Psoriazis vulgaris, artrita psoriazica).
De un an boala s-a recidivat, corpul lui e acoperit cu pete rosii, marunte, ( plag),(corpul lui arata ca in poza pe care e in brosura dvs. ) aproximativ 95 %. Doctorul a prescris unguentul DERMOVAT. Dar un tub ajunge doar o singura data. Si pe moment ajuta, ca nu trebuie sa se scarpine.
Am dat pe internet de ceaiul dumneavoastra, DENIPLANT. As dori sa comand aceste ceaiuri , pe o durata de o luna, si as dori recomandarile dumneavoastra.

Cu multumiri ,
B....S....

Buna ziua
Plantele Deniplant se pot obtine numai de la Bucuresti
In luna aprilie numai pe data de 01.04 11 sunt la birou
Pentru programari sunati la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Buna Ziua,
Dl. Giurgiu, plantele Deniplant am dori sa comandam , prin posta.
Suntem din Judetul Satu Mare, si avem posibilitati reduse de a deplasa in Bucuresti .
Cu multumiri, B... S...

Buna ziua
Posta romana nu primeste colete sub anumite dimensiuni si din acest motiv am desfiintat acest serviciu
Cum am precizat anterior , singura posibilitate de a procura plantele este direct de la Bucuresti
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic