duminică, 10 aprilie 2011

am urmat tratamentul cu ceai Deniplant care mi-a ameliorat psoriazisul

Buna ziua,
ma numesc T...D.... si am urmat tratamentul cu ceai Deniplant care mi-a ameliorat psoriazisul dar nu a disparut. Am vrut sa comand pentru inca 2 luni ceai dar am aflat ca nu se mai trimit comenzi prin posta ci numai prin biroul din Bucuresti. Nu va suparati ca imi permit sa va sugerez ca mai exista si curierat rapid care e mult mai ieftin ca un drum pana la Bucuresti. Va rog sa va exprimati parerea in legatura cu sugestia pe care v-am sugerat-o.
As mai vrea sa va intreb daca aveti ceva tratament pentru fistula anala.
Cu speranta gasirii unei solutii cat mai acceptabile pentru urmatoarele comenzi va doresc o zi buna.

Buna seara
Noi am desfiintat acest serviciu care se ocupa cu pregatirea si trimiterea coletelor.
In plus la firmela de curierat a trebuit sa merg eu pe centura Bucurestiului pentru a-mi primi banii.
Daca vine curierul la birou si plateste, primeste ceaiul.
Alta solutie nu avem
Momentan avem plante numai pentru psoriazis

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic