joi, 21 aprilie 2011

credeti ca e bine sa fac tratament PUVA in timp ce beau si ceai deniplant?

Show Recent Messages (F3)

razvi Gherman: buna seara domnule giurgiu
razvi Gherman: as avea o intrebare..
giurgiu gheorghe: buna seara
razvi Gherman: credeti ca e bine sa fac tratament PUVA in timp ce beau si ceai deniplant?
giurgiu gheorghe: nu
razvi Gherman: ultima oara am fost la dermatolog si mi-a recomandat tratament puva
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
giurgiu gheorghe: eu am facut asa ceva si mi-a facut mai rau
razvi Gherman: da mie mi-au dat si pastile care indeparteaza stratul superficial al pielii ca sa poatrunda mai bine
razvi Gherman: stiti despre ce zic?
giurgiu gheorghe: nu
razvi Gherman: ok..
razvi Gherman: va intrebam doar din simplul fapt ca pe internet nu scrie ca ar avea efecte razele astea..ci ca e cam acelasi lucru cum ai sta la soare.. dar nu as vrea sa stric efectul ceaiului ..
giurgiu gheorghe: eu zic sa faceti ce v-a spus medicul si daca nu merge puteti incepe cu deniplant
razvi Gherman: pai eu iau deniplant deja..
razvi Gherman: asta zic
razvi Gherman: credeam ca mai cunoasteti cazuri.. ca nu as vrea sa stric efectul ceaiului
giurgiu gheorghe: vad ca nu ne intelegem
giurgiu gheorghe: mergeti la medic si faceti ce va spune el
giurgiu gheorghe: poate va vindecati asa si nu mai e nevoie de deniplant
razvi Gherman is typing...
razvi Gherman: k. la revedere
giurgiu gheorghe: buna seara

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic