miercuri, 6 aprilie 2011

Am terminat unul din cele doua pachete de ceai deniplant

Domnul Giurgiu,
care mi-au fost trimise si am inceput sa folosecs din al doilea pachet. As dori sa mai cumpar trei pachete.

Doamna Geta, cea care m-a ajutat ultima data, o sa va contacteze iar prin telefon pentru a stabili data si locul de intilnire ca sa poata intra in posesia a trei pachete de ceai Deniplant Psoriazis. Dinsa va avea asupra ei suma de 450 RON si va achita costul celor trei pachete.

Va rog sa ii dati doamnei Geta si urmatoarea adresa impreuna cu pachetele de ceai pentru ca dinsa sa mi le poata trimite prin posta:

M..M..
Irvine,
U.S.A
Va multumesc.

Buna ziua
Da, poate sa ma contacteze telefonic la 02123387973
sau 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

As dori sa stiu daca doamna Geta a reusit sa va contactezae si daca a intrat in posesia pachetelor de ceai.

Va multumesc.

Buna seara
Da am fost contactat si am stabilit cu dansa ca vineri la ora 16,15 sa ma intalnesc pentru a-i da plantele
Cu stima
Gheorghe Giurgiu


Multumesc mult.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic