sâmbătă, 5 februarie 2011

urmez tratamentul cu deniplant de aproape 10 luni de zile

M Cristi: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
M Cristi: am cateva intrebari legate de tratament
M Cristi: urmez tratamentul cu deniplant de aproape 10 luni de zile
giurgiu gheorghe: da
M Cristi: sunt multumit de ceea ce se intampla numai ca sunt unele chestii care nu le inteleg
giurgiu gheorghe: anume
M Cristi: boala sa manifestat la nivelul urechiilor, ochiilor, buzelor, coatelor, mainiilor si la nivelul inghinal
M Cristi: dupa 10 luni petele de la nivelul urechiilor, ochiilor, buzelor, coatelor s-au vindecat in proportie de 99%
giurgiu gheorghe: da
M Cristi: la nivelul mainilor in proportie de 80%
M Cristi: dar la nivelul inghinal nu s-a vindecat deloc ba chiar a sporit
M Cristi: nu inteleg acest fapt
M Cristi: si ma interesa daca s-au mai intamplat cazuri
giurgiu gheorghe: nici eu nu am idee de ce se intampla acest fenomen
giurgiu gheorghe: poate un medic dermatolog v-ar putea explica mai bine ce se intampla
M Cristi: nu prea am incredere in ei
M Cristi: inainte sa urmez tratamentul nimeni nu stia sa imi zica nimic
M Cristi: imi bagau creme pe gat
giurgiu gheorghe: de acord
giurgiu gheorghe: dar daca va va vedea
giurgiu gheorghe: isi va da cu parearea
M Cristi: ideea este urmatoarea
giurgiu gheorghe: sunt convins ca ei stiu mai bine de cat mine
M Cristi: stau foarte mult timp pe scaun la birou
M Cristi: si desi coatele se vindecau partea de jos nu dadea semne
M Cristi: din cauza mancarimilor in zona aceea inca folosesc daivobet
M Cristi: nu am ce face
giurgiu gheorghe: foarte rau
giurgiu gheorghe: ce rezolva ceaiul strica unguenteul
M Cristi: si cum sa fac
M Cristi: pentru ca stand jos mi se rup scoamele
M Cristi: si urmeaza inflamatie
M Cristi: si automat mancarime
giurgiu gheorghe: incercati o crema cosmetica
giurgiu gheorghe: vedeti de ace v-am zis sa mergeti la metic
giurgiu gheorghe: el isi va da seama mai bine
M Cristi: ok
MCristi: sunt de acord cu dvs
M Cristi: doar ca medicii habar nu au de tratamentul dvs
giurgiu gheorghe: le povestiti de la inceput
M Cristi: am sa incerc si varianta cu medicul dar numai dupa cea cu crema cosmetica
M Cristi: multumesc
M Cristi: o seara buna!
giurgiu gheorghe: cu placere
M Cristi's status is now "Idle". (05.02.2011 19:42)

Un comentariu:

Anonim spunea...

incercarti unguentul diprosalic,face minuni in zona inghinala

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic