sâmbătă, 26 februarie 2011

Acum 6 luni am nascut si psoriazisul s-a extins pe picioare

In urma cu 1 an , 2 am avut psoriazis astel, pe scalp si in rest numai pe un genunchi o mica pata si pe coate rar si f putin vizibil.Pe fata doar in zona sprancenelor f rar f putin astfel ca dadeam cu dermovate extrem de rar si doar pe fata .
Acum 6 luni am nascut si psoriazisul s-a extins pe picioare .Am decis sa incerc tratamentul cu deniplant .Beau deniplant de aproape 2 luni si tot ce vad si sincer ma descurajeaza este ca petele se extind si apar tot mai mult .
Am decis sa nu intrerup tratamentul si sa incerc 6 luni pt ca din ceea ce am citit trebuie rabdare si fiecare organism reactioneaza diferit.
La mine nu cred ca este vorba de consumarea cremelor pt ca abia m-am atins de ele sau de alimenatie neechilibrata pt ca eu mananc chiar sanatos si nu as putea sa spun ca am imunitatea scazuta( nu ma imbolnavesc usor samd) dar ceea ce ar putea fi cred eu problema este sarcina .
Banuiesc ca post sarcina organismul nu este cum era inainte si asta ar putea fi cauza .Daca mai este cineva in situatia mea rog sa imi scrie .
Dumneavoastra Domnule Giurgiu ce parere aveti?
Lamaia recunosc pana acum nu o mancam dar de astazi o mananc sa nu spun ca nu am facut tot ce puteam .

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic