miercuri, 2 februarie 2011

am luat id dvs in legatura cu psoriazis

Inger si Demon: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
Inger si Demon: daca nu gresesc am luat id dvs in legatura cu psoriazis
giurgiu gheorghe: da
Inger si Demon: si eu sufar de aceasta boal de mai bn de 8 ani
Inger si Demon: nu reusesc sa scap de ea
giurgiu gheorghe: puteti incerca deniplant
Inger si Demon: dar am cautat aici nu usnt in tara
Inger si Demon: si nu e
giurgiu gheorghe: nu se gaseste de cat la noi in romania
giurgiu gheorghe: de unde sunteti
Inger si Demon: iasi
giurgiu gheorghe: am crezut ca sunteti in afara tarii
giurgiu gheorghe: veniti la bucuresti si il luati
Inger si Demon: da acum nu sunt in tara
Inger si Demon: sunt in germania
giurgiu gheorghe: dar unde
giurgiu gheorghe: ok ne trimiteti banii prin western union
giurgiu gheorghe: si cand ii primim expediem plantele
Inger si Demon: si va ajunge sigur la mn
Inger si Demon: ?
Inger si Demon: ce pret are?
giurgiu gheorghe: am mai trimis in toata europa si au ajuns
giurgiu gheorghe: 150 ron
giurgiu gheorghe: =35 euro/ luna
giurgiu gheorghe: +15 euro taxe postale
Inger si Demon: da mi se pare destul de putin
Inger si Demon: daca nu miau trecut de 8 ani
Inger si Demon: nu cred sa mai treaca
giurgiu gheorghe: puteti da si mai mult daca doriti
Inger si Demon is typing...
Inger si Demon: am doar in coate si genunchi
giurgiu gheorghe: pana nu incercati nu stiti daca va merge sau nu
giurgiu gheorghe: 85% au reusit
giurgiu gheorghe: sa scape

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic