miercuri, 1 septembrie 2010

suma corespunzatoare tratamentului pentru o luna cu ceai psoriazis

Stimate domnule doctor Giurgiu
Am expediat in data de 16.08.2010 suma corespunzatoare tratamentului pentru o luna cu ceai psoriazis. Avind in vedere ca nu s-a mai intamplat ca primirea coletului sa dureze atatea zile, va rog sa imi confirmati primirea banilor, pentru ca in caz contrar sa ma adresez in termen postei. Totodata va rog sa-mi spuneti daca este foarte rau pentru tratament, faptul ca de duminica nu mai vem ceai.
Va multumesc.

R... D....
Sibiu

Buna ziua,
In primul rand eu nu sunt medic.
In luna august personalul deniplant a fost in concediu.
Incepand cu 01.09.am reluat activitatea si in fuctie de solicitari in 14-20 de zile va pleca coletul de la noi.
Inainte de a trimite banii va sugeram sa ne contactati telefonic pentru a va cumunica daca avem pe stoc ceaiul.

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic