luni, 6 septembrie 2010

nu am primit coletul cu deniplant ??

Show Recent Messages (F3)

oprescu nuti appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to oprescu nuti's mobile phone.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

oprescu nuti: Buna ziua Domnule Giurgiu...am trimis pe data de 24 august nr. fact.MAN00014077, nu am primit coletul cu deniplant ??? poate de acum??? Va multumesc anticipat,cu respect Elena Oprescu...Va doresc tot binele din lume!!!
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: de la 01.09 am reluat activitatea
oprescu nuti: Dar banii au ajuns??
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: astazi a plecat coletul de la noi
giurgiu gheorghe: data viitoare sunati inainte de a trimite banii pt a va spune daca avem sau nu pe stoc ceaiul
oprescu nuti: Conform nr.de factura?? Va multumesc!!
oprescu nuti: Da am inteles...baiatul face niste exercitii la sala pentru a se dezvolta...unii ii sugereaza sa ia niste pastile proteicee pentru masa musculara...ce ziceti sunt bune??? Noi zicem ca NU dar asi fi vrut si de la dv. o sugestie???
giurgiu gheorghe: chimicale?
giurgiu gheorghe: in nici un caz
oprescu nuti: Mai ales ca el bea acest ceai...noi oricum am studiat si am ajuns la concluzia ca nu sunt sanatoase
oprescu nuti: Iar stirbi din imunitate siii nu sunt bune pentru organism dar ii dam de la plafar pentru oase un fel de supliment cu calciu si D3
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: daca ati vazut ca ii face bine e ok
oprescu nuti: Stiu ca dv. ati spus ca acest ceai este un foarte bun pentru imunizarea organismului??

giurgiu gheorghe: da ajuta si acolo
oprescu nuti: Calciu cu D3 acum ii dam
giurgiu gheorghe: da
oprescu nuti: Spune ca il dor uneori incheiturile se poate si de la efort...
giurgiu gheorghe: nu am idee
oprescu nuti: Bine, multumesc pentru timpul acordat!
giurgiu gheorghe: cu placere
oprescu nuti is typing...
oprescu nuti: Cu respect...o zi buna!!
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic